GSX-R1000, FI lampje blijft branden :(

Joe Tosh

MF veteraan
23 feb 2003
5.941
3
Natuurlijk, net voor ik een circuitdag geboekt heb moet ik dat weer voorhebben :(

Tja, dus dat rood FI-lampje blijft branden op mijn 1000 K1. Had dit al eens eerder gehad, maar met het af-en aanzetten van contact was dit dan uit.
Nu niet meer dus -O-

Kan het kwaad dat ik er zo met ga knallen op circuit :?

Uiteraard is oliepeil etc ok...


full
 
Laatst bewerkt:
FI = fuel injection

had t op mn 750 ook. bij mij was een kabel van de 2e gasklep bediening gebroken. maar volgens zit op een 1000 de servo rechtstreeks op het gashuis. kon er wel mee rijden, maar hij liep niet zooo mooi meer.

als het goed is laat ie ook een code zien als je je contact aanzet. die code kun je opzoeken in de gemiddelde wphb.

suc6
 
FI = fuel injection

had t op mn 750 ook. bij mij was een kabel van de 2e gasklep bediening gebroken. maar volgens zit op een 1000 de servo rechtstreeks op het gashuis. kon er wel mee rijden, maar hij liep niet zooo mooi meer.

als het goed is laat ie ook een code zien als je je contact aanzet. die code kun je opzoeken in de gemiddelde wphb.

suc6

Aha, hier heb ik al wat aan :}
Kan er dus maandag wel mee rijden zonder al te veel problemen?

Als ik het goed heb was dit een vaak voorkomend euvel bij de
Gixxer serie van 01-03... ;(

Het is idd een K1.
 
ik vind het wel link,dat FI lampje
als die bij mij ging branden,kapte ogenblikkelijk de brandstoftoevoer,en lijkt het net of de motor ineens de toerenbegrenzer inknalt.
vervelende ervaring als je net met flink wat gas de bocht in wil duiken.
ik rijdt een SP1,en bij mij geldt dat FI lampje als een algemene storingsindicator,volgens de gebruikershandleiding moet je hem dan gelijk na laten kijken.

succes iig

greetz SP1KE
 
FI = fuel injection

had t op mn 750 ook. bij mij was een kabel van de 2e gasklep bediening gebroken. maar volgens zit op een 1000 de servo rechtstreeks op het gashuis. kon er wel mee rijden, maar hij liep niet zooo mooi meer.

als het goed is laat ie ook een code zien als je je contact aanzet. die code kun je opzoeken in de gemiddelde wphb.

suc6


FI blijkt Fault Indication te zijn :?

Lijkt me ook iets logischer...

ik vind het wel link,dat FI lampje
als die bij mij ging branden,kapte ogenblikkelijk de brandstoftoevoer,en lijkt het net of de motor ineens de toerenbegrenzer inknalt.
vervelende ervaring als je net met flink wat gas de bocht in wil duiken.
ik rijdt een SP1,en bij mij geldt dat FI lampje als een algemene storingsindicator,volgens de gebruikershandleiding moet je hem dan gelijk na laten kijken.

succes iig

greetz SP1KE

ow, da's lastig. Kan mijne niet direct ff testen want staat in circuit-trim -O-
Thanks!
 
Ik weet het weer, ik had dat ook regelmatig dat dat lampje ff aan- en uit ging, altijd bij goed weer :?

































tot ik er twee weken later achter kwam dat het de reflectie van de zon op mijn iridium vizier was :X |(
 
Hooray! *O*

Bij de demontage van mijn uitlaat blijkbaar een kabeltje van de uitlaatklep afgekoppeld aan de servomotor. Staat er terug aan en lichtje is uit 8-) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan