GSX-R1000 K5 "Limited Black Edition" TE

Mooie fiets hoor, maar met zo'n gezeik kocht ik 'm wel ergens anders. Dan maar minder exclusief maar centjes in de pocket om die gruwelijk lelijke schoorsteen te vervangen door een Yoshi :9~ .
 
moto is inderdaad exclusiever dan andere k5 ook in belgie en andere landen hier in Europa.Zo zijn er voor Belgie slechts 50 verdeeld.Zoveel zul je er dus niet zien rijden.Heb zelf deze k5 en vrienden hebben al langs Luxemburg om deze moto moeten bestellen dus Bladzz?
 
50 in belgie ? ideal in zwijndrecht hft er 5 of 6 gehad !ik had normaal deze kleur gehad , s zaterdag verkoop afgerond en s maandags gebeld dat ik toch mr de geel zwarte nam , niet dat ik m mooier vond maar had schrik van dat matzwart als je daar krassen op krijgt kan je ni zomaar ff gaan polieren . geel zwart ligt inde kast nu , is een ferrari rode k5 nu . kom maar is nr kallo in belgie dr komen 3of4 van die zwarte . geel zwart zie je hier in belgie minder rijden als zwart . in ieder geval mooie motor en succes met de verkoop :} :}
 
:o nog niet verkocht........

misschien eens aan je prijs gaan denken dan....

:^
Ik kan iemand die heeft zo'n zelfde (speciale limited) k5 in het zwart gekocht, met een shitload aan opties (1200eu demper, carbon shit. alarm, etc. etc.) met 2400km en garantie voor nog minder dan jouw motor
 
Fuck ,m'n droom bike :9~

En ik heb er geen geld voor |(

Kan je aan het eind van het jaar nog eens langskomen ? :}
 
Beste allemaal....

Het verbaasd me toch elke keer weer dat er telkens vergeleken wordt met wat "EEN ANDER" heeft of te koop heeft staan. De prijs is algedaald en als je interesse hebt dan hoor ik het wel via privé mail, ik heb geen zin om telkens dat iemand zich ermee gaat bemoeien met wat "HIJ" vindt dat de verkoopprijs moet zijn. (ik heb ook op een verkoop site K5's BL/Wit zien staan voor 13500,- moet ik dat nu ook erbij halen??? nee, dus doe ik het ook niet!)

Immers ik vertrek in Sept. naar Spanje, wie m nu wil hebben mag m kopen zo niet dan mischien dat ik em in Sept. meeneem.
Ik heb deze motor nergens op een officieele verkoop site staan, dus zn haast als sommigen (aan de hand van hun teksten) beweren heb ik niet. Hij staat alleen hier op MF.
Hij is het waard en de prijs is goed! En voor de laatste keer de prijs is 12500,- en daar blijft het bij.

Voor de echte liefhebber, koop wat jij mooi vindt en laat je niet gek maken om wat iedereen weer beter weet te vertellen!
 
Mooi ding en heb geen idee of het wel of niet een goede prijs is maar als je geen commentaar wil moet je niet op een forum posten.
 
Beste allemaal....

Het verbaasd me toch elke keer weer dat er telkens vergeleken wordt met wat "EEN ANDER" heeft of te koop heeft staan. De prijs is algedaald en als je interesse hebt dan hoor ik het wel via privé mail, ik heb geen zin om telkens dat iemand zich ermee gaat bemoeien met wat "HIJ" vindt dat de verkoopprijs moet zijn. (ik heb ook op een verkoop site K5's BL/Wit zien staan voor 13500,- moet ik dat nu ook erbij halen??? nee, dus doe ik het ook niet!)

Immers ik vertrek in Sept. naar Spanje, wie m nu wil hebben mag m kopen zo niet dan mischien dat ik em in Sept. meeneem.
Ik heb deze motor nergens op een officieele verkoop site staan, dus zn haast als sommigen (aan de hand van hun teksten) beweren heb ik niet. Hij staat alleen hier op MF.
Hij is het waard en de prijs is goed! En voor de laatste keer de prijs is 12500,- en daar blijft het bij.

Voor de echte liefhebber, koop wat jij mooi vindt en laat je niet gek maken om wat iedereen weer beter weet te vertellen!
je had hem nooit van zijn leven hier te koop moeten zetten er zijn teveel assholes hier die het allemaal beter weten en goedkoper kunnen krijgen :N

maar blijft een mooie bike succes verder
 
Terug
Bovenaan Onderaan