DafalganHooligan
MF veteraan
Ik heb al wat onderdelen verkocht dus daarmee kan ik 2000 van de prijs doen was 5750...
Dit was een engelse straatmotor tot een jaar of 5-6 geleden toen ik hem kocht en ombouwde voor circuit met toen km stand van ongeveer 9000 nu staat de teller op 14001km enkel voor vrij rijden gebruikt.
De originele kuipen en lichten zijn verkocht en sinds mijn verhuis 2 jaar geleden vind ik de papieren niet meer lol dus track only.
Ik ging hem normaal nog niet weg doen maar ik heb een ongeval gehad op de straat en en zou mijn kapotte straatmoto willen op/ombouwen voor circuit 2020 en voor wat budget de oude trouwe k5 verkopen.
Deze is top onderhouden en waarschijnlijk de beste k5 die je zult tegenkomen die er te koop staan motul 300v elke 3-4 circuitdagen vervangen.
Optie lijst
-Galespeed vrc rempomp eventueel met originele rempomp te koop -250 euro
-Carbon voorspatbord
-Motomaster flame remschijven voor+achter
-K7 voorvork
-Ohlins schokdemper achteraan zonder deze demper gaat er 400 van de prijs met originele schokdemper
-Standaart stuurdemper vervangen voor LSL zonder de lsl demper -100€
-rearsets LSL standaart rearsets
-Volledig uitlaatsysteem micron afgesteld met powercommander bij motos seynaeve 175pk op het achterwiel
-520 kettingset met afam tandwielen did erv 3 ketting
-speedohealer
-woodcraft contactslot eliminator kit
-Renthal clipons
-Gas aangepast met groter r6 gashendel voor het snelgas effect
-Ander wegklapbaar koppelinsghendel
-Zero gravity hogere kuipruit
-Carbon tankbescherming en stompgrips en tankdop zonder sleutel
-CRC kuipwerk gespoten met lichte schadelinks 2j geleden in zolder zachtjes neergelegd in de grindbak
-cnc saller rear subframe enkel achterste stuk
-Lithium batterij
-Lightech kettingspanners met sbk lifters zonder deze spanners
-Carbon hugger Suzuki crescent
-Gb racing covers motor
-Valblokken vooras
-veel bouten door titanium vervangen er zit echt enorm veel geld in dit ding en is echt af.
-nog redelijk wat reserve delen liggen op zolder originele stukken enz
Ik reed met deze moto 57 op croix 1.10 metttet en 55 op folembray en ik ben maar een camionchauffeur met 0 fysiek dus stel je voor wat deze motor kan met een echte piloot
Dit was een engelse straatmotor tot een jaar of 5-6 geleden toen ik hem kocht en ombouwde voor circuit met toen km stand van ongeveer 9000 nu staat de teller op 14001km enkel voor vrij rijden gebruikt.
De originele kuipen en lichten zijn verkocht en sinds mijn verhuis 2 jaar geleden vind ik de papieren niet meer lol dus track only.
Ik ging hem normaal nog niet weg doen maar ik heb een ongeval gehad op de straat en en zou mijn kapotte straatmoto willen op/ombouwen voor circuit 2020 en voor wat budget de oude trouwe k5 verkopen.
Deze is top onderhouden en waarschijnlijk de beste k5 die je zult tegenkomen die er te koop staan motul 300v elke 3-4 circuitdagen vervangen.
Optie lijst
-Galespeed vrc rempomp eventueel met originele rempomp te koop -250 euro
-Carbon voorspatbord
-Motomaster flame remschijven voor+achter
-K7 voorvork
-Ohlins schokdemper achteraan zonder deze demper gaat er 400 van de prijs met originele schokdemper
-Standaart stuurdemper vervangen voor LSL zonder de lsl demper -100€
-rearsets LSL standaart rearsets
-Volledig uitlaatsysteem micron afgesteld met powercommander bij motos seynaeve 175pk op het achterwiel
-520 kettingset met afam tandwielen did erv 3 ketting
-speedohealer
-woodcraft contactslot eliminator kit
-Renthal clipons
-Gas aangepast met groter r6 gashendel voor het snelgas effect
-Ander wegklapbaar koppelinsghendel
-Zero gravity hogere kuipruit
-Carbon tankbescherming en stompgrips en tankdop zonder sleutel
-CRC kuipwerk gespoten met lichte schadelinks 2j geleden in zolder zachtjes neergelegd in de grindbak
-cnc saller rear subframe enkel achterste stuk
-Lithium batterij
-Lightech kettingspanners met sbk lifters zonder deze spanners
-Carbon hugger Suzuki crescent
-Gb racing covers motor
-Valblokken vooras
-veel bouten door titanium vervangen er zit echt enorm veel geld in dit ding en is echt af.
-nog redelijk wat reserve delen liggen op zolder originele stukken enz
Ik reed met deze moto 57 op croix 1.10 metttet en 55 op folembray en ik ben maar een camionchauffeur met 0 fysiek dus stel je voor wat deze motor kan met een echte piloot
Laatst bewerkt: