GSX-R1000 K7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog maar even een plaatje dan.....
ZimrjmnHgF.jpeg
 
Ik ga niet eens beginnen over bochtjes rijden :N
Terwijl jij op alle mogelijk manieren probeert die 1000 op 1 lijn te houden rijdt Maccie lekker rondjes om je heen met z'n RSV Mille :9~ of 999 :} (hoop ie '( )


:+


laat john maar kletsen :X

lekker voor de duc gaan, 999 of de nieuwe 1098 :9~
 
Niks dromen, huis verkopen en aanschaffen die handel.... :-)
 
Laatst bewerkt:
Ik moest wel ff wennen aan de nieuwe looks van de 1000!
Maar je moet maar zo denken, wat is er nou beter dan 1 Yoshi demper? Juist! 2 Yoshi dempers! :}
Het enige wat ik mooier vond van het vorige model is de koplamp...vind deze een beetje simpel/ saai! Maar wie weet verandert dat, wanneer ik 'm in het echt zie! :9~ :9~ :9~ :9~
 
Hmmmmm, zo juist even een afspraak gemaakt met de dealer. Het gaat een zwarte worden met Yoshi full system.....zit te twijfelen tussen een 4-1 of een 4-2 systeem. Ander kentekenhouder-geval en nog wat carbon spulletjes!!!
 
Hmmmmm, zo juist even een afspraak gemaakt met de dealer. Het gaat een zwarte worden met Yoshi full system.....zit te twijfelen tussen een 4-1 of een 4-2 systeem. Ander kentekenhouder-geval en nog wat carbon spulletjes!!!
Ik ga binnen nu en een maand eens kijken wat ik kan bespreken met de dealer.
Nu staat de 1100 nog te koop, maar als ik hem niet verkocht krijg dan ruil ik hem in.
Mag ik eens weten wat zo'n uitlaat systeem kost van Yoshimura O-)
En welke dempers laat je monteren tri oval, tri cone,trs ?
 
Ben er nog niet uit wat voor dempers. Eerst even kijken of het 2 of 1 uitlaat word. Ik vind 2 van die gevallen ook wel erg gaaf.....De 4-1 staat nog niet vast wanneer die komt. Ik wil iig titanium. :-) In midden februari zal die iig klaar staan voor me. Voor de kerst krijgen ze nog een demo model binnen.

Even een overzichtje met de leuke spulletjes die gepland staan voor de K7:
Pre.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan