GSX-R1000 K7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niemand nog mooie foto's van een zwart exemplaar........jeetje word wel een exotische fiets die ik ga bestellen....;-) :-)
 
Niemand nog mooie foto's van een zwart exemplaar........jeetje word wel een exotische fiets die ik ga bestellen....;-) :-)
Ik ga zaterdag langs de dealer. Ik hoop mijn 1100 nog particulier te kunnen verkopen. maar we wachten af.
Dus zaterdag bespreken wat er in zit enz en misschien al bestellen.
Wat voor exotische spullen zit je aan te denken dan ?
Dikke yoshi, bmc luchtfilter enz :P
 
Oooh, sorry ben niet z'n hele fantieke met goodies. Iig vollegid systeem en ik wil een roestvrij rempotje, buddyseat en verder nog wat spul....

Bedoelde eigenlijk meer exotisch in de zin van er is niet veel van bekend....aangezien er weining plaatjes te vinden zijn van een zwarte...
 
Oooh, sorry ben niet z'n hele fantieke met goodies. Iig vollegid systeem en ik wil een roestvrij rempotje, buddyseat en verder nog wat spul....

Bedoelde eigenlijk meer exotisch in de zin van er is niet veel van bekend....aangezien er weining plaatjes te vinden zijn van een zwarte...
Klopt is nog weinig info filmpjes enz van te vinden.
Terwijl de nieuwe r1 al getest is in de moto73 enz.
Kijk elke dag op de site van yoshimura of er al wat op staat maar tot op heden nog niks -O-
We houden hoop ;)
Ik wil hem bestellen met org uitlaat systeem maar wel met seatcover, en misschien smoke kuipruit.
 
Waar blijft die info over de nieuwe 1000???? Hrrrrrrrrrr..........

Voordat ik het ding bestel wil ik toch wel erop zitten en testjes gelezen hebben.........
 
Laatst bewerkt:
Klinkt goed,....waar ga je hem bestellen?
Ovaa motoren in Oost-Souburg als het goed is.
Is de exclusief dealer die voor mij het dichtsbij is.

Ga je naar motornewz? daar kan je er op zitten :Y Helaas niet mee rijden B|
Ik ga misschien, heb er al op gezeten bij de Intermot
 
Ovaa motoren in Oost-Souburg als het goed is.
Is de exclusief dealer die voor mij het dichtsbij is.

Ga je naar motornewz? daar kan je er op zitten :Y Helaas niet mee rijden B|
Ik ga misschien, heb er al op gezeten bij de Intermot



Shitzooi, ik wil er heen, enkel had met de vrouw afgesrpoken om naar Amsterdam te gaan. Nu mag ( ;) ) ik gaan, maar ga dan wel alleen......duzzzz als je zaterdagochtend gaat kunnen we wellicht ff afspreken!?
 
Shitzooi, ik wil er heen, enkel had met de vrouw afgesrpoken om naar Amsterdam te gaan. Nu mag ( ;) ) ik gaan, maar ga dan wel alleen......duzzzz als je zaterdagochtend gaat kunnen we wellicht ff afspreken!?
Weet nog niet of ik zaterdag of zondag ga.
Ik zoek morgen contact met een maat van me over wanneer hij wil gaan.
Ik laat het hier wel weten of ik ga, zoja op welke dag.

Maar eerst zaterdag maar eens met de dealer gaan praten :Y
 
Ben benieuwd wat hij voor je 1100 wilt geven....
 
Ik ken de je motor natuurlijk niet maar klinkt iig niet als een slechte deal.

Weet niet of het interessant is voor je, maar bij Jan van Someren staat een nieuw 2004 model nog in zijn showroom.
 
Nee het word een K7 :Y
Isz eker geen slechte deal maar verkoop liever mijn 1100 particulier, dan kan je ook nog eens een dikke korting op de K7 krijgen ;)


Dat zeker.....

Ik heb niks in te ruilen en voor de prijs dat die in het boekje staat krijg ik er een hoop mooie spullen bij!! :Y
 
Een vriend van me heeft al geinformeerd naar een korting op de K7.... Dit zou ca. € 1.100,- bedragen

Moet dan toch wel lukken om je eigen 1100 voor € 1.400,- te kunnen verkopen!!
 
Dat doet hij goed dan.......hoger bedrag dan ik kon krijgen....

Waar heeft hij geinformeerd?
 
dag mannen

kan aan mij liggen maar ik zie bij biaggi aan de fiets tog egt maar 1 demper hangen. ik geloof dat ie met 1 demper meer vermogen levert dan met 2, waarom komen die lui van suzuki nou dan met 2 dempers aanzetten???
 
Lijst van Yoshimua is geupdated 22-11.
Pre.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan