GSX-R1000 K7

Status
Niet open voor verdere reacties.
gefeliciteerd man mooi maar ik heb hem al lang besteld :9~
weet ik ;) niet iedereen kan de eerste zijn he
full
 
Kunnen we niet het k5 ,k6 topic samen doen met de k7?
Het K5 topic loopt echt slecht, als je het fireblade topic bekijkt die gaat echt als een trein.
En vanaf 2005 is die toch echt goed veranderd waar ze nu mee zijn doorgegaan.
Misschien dat het dan wat beter loopt.

Hoe denken jullie hierover ?
 
Vind het op zich geen probleem, maar zou deze nog ff 2 maandjes willen aanhouden. Dit omdat we dan even op één plek alle info over de K7 staat. Is nu even makkelijk bijhouden.

Afijn,.....mijn mening
 
Vind het op zich geen probleem, maar zou deze nog ff 2 maandjes willen aanhouden. Dit omdat we dan even op één plek alle info over de K7 staat. Is nu even makkelijk bijhouden.

Afijn,.....mijn mening
Is oke, misschien kunnen we een nieuwe aanmaken als de K7 daadwerkelijk in Ned is :)
 
Ik krijg 8% korting als ik zonder inruil kom.
De prijs word trouwens €15,990- is dus duurder.
Mijn dealer had zojuist gebeld, zou normaal van het weekend bekend worden
maar goed 8% is dus €1279,20

Dus dit is dan wel weer lekker.
Staat in het koopcontract dat als ik met de 1100 kom €2500,- euro eraf gaat en zonder inruil de 8% dus kan zelf kiezen :Y


Is die korting in procenten uitgedrukt of ook in euro's? De korting wordt namelijk berekend op de netto prijs excl. BPM en dan kom je iets lager uit in euro's. Als dit zo is moet daar ff goed naar kijken!! Op BPM kan namelijk geen korting verleend worden.
 
Korting klopt niet, ik ruil mijn 1100 gewoon in.

Ps: vandaag trouwens nog naar Utrecht geweest, stond een k7 die aangekleed was met carbon etc. zat er goed uit
:Y
 
Ben er vandaag ook geweest en ding zag er netjes uit. Zelf houd ik niet van Carbon, maar de GP1 uitlaten zijn toch wel mooi hoor.....

Dus afijn,.....ik heb hem ook maar besteld met andere kentekenplaathouder, staal voor en achter, ander luchtfilter, ander rempotje, ander compleet uitlaatsysteem (welke is ff afwachten) en dan lang wachten totdat het februari is.


Jajajajajaja, ben weer een gelukkig mens. ;)
 
Behoorlijk wat fotootjes gemaakt. Natuurlijk ook van de K7. Hieronder enkele. Mocht iemand de foto's van de blauw witte zien, dan wil ik daarvan ook nog wel een paar resizen. :)

Sorry, duurt even .....

 
Laatst bewerkt:
Ben er vandaag ook geweest en ding zag er netjes uit. Zelf houd ik niet van Carbon, maar de GP1 uitlaten zijn toch wel mooi hoor.....

Dus afijn,.....ik heb hem ook maar besteld met andere kentekenplaathouder, staal voor en achter, ander luchtfilter, ander rempotje, ander compleet uitlaatsysteem (welke is ff afwachten) en dan lang wachten totdat het februari is.


Jajajajajaja, ben weer een gelukkig mens. ;)
Gefeliciteerd :Y
Goede keus, maar waar heb je die accesoires besteld ?
Op de suzuki site staat nog niet echt veel ?

Gr John
 
Gewoon bij de dealer.

Stale remleidingen, kentekenplaathouder, ander rempotje, zijn niet van Suzuki...


Hmmmmm....iemand een handige site om foto's te uploaden?? Imageshack ligt er uit!

 
Laatst bewerkt:
Gewoon bij de dealer.

Stale remleidingen, kentekenplaathouder, ander rempotje, zijn niet van Suzuki...


Hmmmmm....iemand een handige site om foto's te uploaden?? Imageshack ligt er uit!
Mooie foto's :}

Maar de afmetingen van de remleidingen en de afstand tussen de bouten is dat hetzelfde als bij de k5,k6 ?
Anders kan ik ook al beginnen met bestellen ;)
 
Mooie foto's :}

Maar de afmetingen van de remleidingen en de afstand tussen de bouten is dat hetzelfde als bij de k5,k6 ?
Anders kan ik ook al beginnen met bestellen ;)

Leidingen kun je op maat maken....althans zo heeft Paul van Bon Motoren het gedaan op mijn Husky....zie link Oh ja ze halen ook die steps voor de pasagier weg...rijd toch altijd alleen.
 
Laatst bewerkt:
WHaaaaa....eindelijk een andere site gevonden, doen ze het al niet meer.....tsssss Afijn, ze staan er weer!!

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik was eigenlijk aan het kijken voor een 600cc om iets meer ervaring op te doen, maar ik vind deze toch wel erg mooi.

Weet iemand hoe de koppelkromme er bij 120pk (standje 3) ongeveer uit zal zien?
Zal dit vergelijkbaar zijn met een 600cc-er?
 
Ik was eigenlijk aan het kijken voor een 600cc om iets meer ervaring op te doen, maar ik vind deze toch wel erg mooi.

Weet iemand hoe de koppelkromme er bij 120pk (standje 3) ongeveer uit zal zien?
Zal dit vergelijkbaar zijn met een 600cc-er?

Ik weet niet hoe het gedaan is maar ik vrees dat je koppel hetzelfde blijft +-.
Koppel is vnl gerelateerd tot cc ;) Koppel wat minder snel afbouwt in toeren is vermogen ...

Als ik naar mijn uitdraai kijk van K5. Zit max koppel rond 8500 op maximum en vermogen op +-125pk. Vermogen zit veel verder. Dus hij blijft gewoon langer doorlopen waardoor je dat vermogen krijgt.

Een BE K5/K6 is begrensd op 100pk std. Kabeltje doorknippen en je hebt vol vermogen. Dus een schakelaartje ertussen en je hebt je limiter ook.
Maar koppel blijft wel alleen dat ie bovenin afbouwt ...


Dus ik denk dat je jezelf voor de gek houdt als je hem vgl. met een 600 in stand 3 ;)
 
Ik ben helemaal weg van deze:

DPP_5790K.jpg


Wat mij in Utrecht op de beurs wel opviel hoe zwaar de koppeling gaat nu deze weer hydraulisch is. Dit had ik op mijn GSX-R1100 ook al, toen had ik na een dag sturen echt last van mijn pols. Nou ja, ik ga maar alvast trainen :+
 
Ik ben helemaal weg van deze:

(Afbeelding)

Wat mij in Utrecht op de beurs wel opviel hoe zwaar de koppeling gaat nu deze weer hydraulisch is. Dit had ik op mijn GSX-R1100 ook al, toen had ik na een dag sturen echt last van mijn pols. Nou ja, ik ga maar alvast trainen :+
Dan zal je een kuipenset moeten bestellen uit een land waar die wel verkocht word. Hier in Ned. word deze namelijk niet verkocht :N
Voor mij werd het toch een zwarte maar als 2e keus zou het zeker die geworden zijn. Mega mooi vooral i.r.l. :Y
Rij nu nog een 1100 dus ben een hydraulische koppeling gewoon.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan