GSX-R1000 nummer 1 bij MCN

GSXR1000

Die hard MF'er
8 feb 2002
262
0
Heerhugowaard
The Suzuki GSX-R1000 has comprehensively beaten its Japanese rivals in the extensive test in MCN this week.

In a complete turnaround from last year’s bikes, the GSX-R is followed by the Honda FireBlade, with the R1 dropping from first to last.

The all-new 2003 Suzuki wins the crown by offering great all-round road ability as well as focused track performance. The improved 146bhp engine is the strongest feature of the bike, but an improved frame means the handling can cope with more power.

Radial brakes are a vast improvement on last year’s bike, giving powerful and fade-free stopping power. Plus, the 2003 model is £700 cheaper than the 2002 predecessor.

The Honda makes second by virtue of its all-round performance, while the Yamaha R1, still a great bike, gets pushed to third.

http://www.motorcyclenews.com/news/detail?sectionID=50677&documentID=166274

Gr Peter
 
Vreemd dat bij diezelfde vergelijking vorig jaar de Yammie op 2 stond en Honda 3!
Nu zijn net die 2 motoren niet veranderd,vreemd........MCN :?
 
Tja, en het blijft een lelijk ding.... :r :r
Zie je niks van als je erop zit! :) .

Daarbij, smaken verschillen.. ik moest erg wennen maar ik vind het nu echt een schitterend ding! Als volgend jaar een 600 en 750 in die stijl uitkomen dan... :9 :9 ....
 
ik ben benieuwd met wat voor 600cc ze volgend jr. uitkomen....

kawa en honda zijn wel erg sterk geworden....

weet iemand al iets over de nieuwe gsx-r600...???...2004....

greetzz...FE
 
ik ben benieuwd met wat voor 600cc ze volgend jr. uitkomen....

kawa en honda zijn wel erg sterk geworden....

weet iemand al iets over de nieuwe gsx-r600...???...2004....

greetzz...FE

[Off-topic]
Maar in de SS600 viel de kawa de eerste race erg tegen, ondanks dat de huidige wereldkampioen erop reed. En ondanks dat de CBR toch ook een hele nieuwe motor is, deed die het wel heel goed.
[/Off-topic]
 
Tja, en het blijft een lelijk ding.... :r :r

moon.gif
moon.gif
moon.gif
moon.gif
moon.gif
moon.gif
moon.gif
moon.gif
moon.gif
moon.gif
moon.gif
moon.gif
moon.gif
moon.gif
 
ik heb vandaag de test gelezen van de nieuwe gsxr1000in motor en toerisme en daar staat in dat hij 314 km/u loopt.
dan is hij dus nog sneller als de hayabusa en zx12.
ik dacht dat hij bij 300 begrenst was.
maar het zullen wel geen echte kilometers zijn ,ofschoon de teller toch niet meer anagaf als 299km/u,of is dit ook veranderd :?
 
Ik vond de TL1000R de Hayabusa en de nwe GSXR1000 allemaal lelijk toen ze net uitkwamen. :r



Maar wat later ben ik ze allemaal mooi gaan vinden. Aan een Suzuki moet je gewoon wennen denk ik. :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan