GSX-R1000 of YZF-R1?

Dark Devil

Die hard MF'er
15 jun 2004
731
0
Huizen
welke is nou eigenlijk de snelste?
de suzuki met een pk/gewichtsverhouding van 0.97 of de yahama met 0.95 kg per pk...met alleen dit de yahama maar dat geldt alleen als bak verhoudingen in orde zijn en aerodynamica dus weet er iemand welke wint...?

nou denk dat diegene met de meeste rijervaring wint,is zo'n klein verschil volgens mij dat alleen de bestuurder verschil uit kan maken,ik kies voor de suzuki,omdat het een suzuki is :}

welke is nou eigenlijk de snelste?
de suzuki met een pk/gewichtsverhouding van 0.97 of de yahama met 0.95 kg per pk...met alleen dit de yahama maar dat geldt alleen als bak verhoudingen in orde zijn en aerodynamica dus weet er iemand welke wint...?
ik weet het antwoord, maar mag niks zeggen, behalve dat het binnenkort allemaal te lezen is op een bepaalde website. O-)

ok bedankt zx10r maar ik heb geen idee waar ik de tests op het net kan vinden, weet je dan ook nog een goeie site?

binnenkort allemaal te lezen is op een bepaalde website.
welke website dan of mag je dat ook niet zeggen :X
en eugene: dat de rijder een verschil maakt weet ik maar ik kon en op de site van yahama en op de site van suzuki geen top en 0-100 vinden. dus vandaar en omdat het allebei sport fietsen zijn stelde ik die vraag maar ff hier... O-)

welke website dan of mag je dat ook niet zeggen :X
en eugene: dat de rijder een verschil maakt weet ik maar ik kon en op de site van yahama en op de site van suzuki geen top en 0-100 vinden. dus vandaar en omdat het allebei sport fietsen zijn stelde ik die vraag maar ff hier... O-)

Het laatste waar de mensen naar kijken als ze een supersport kopen is de sprint van 0-100.denk ik :?
Bijna voor elke supersport is da tussen de 3-4 sec als je beetje kunt aanzetten natuurlijk :+

Terug
Bovenaan Onderaan