GSX-R600 1999 onderdelen na schade (TL) €300,-

  • Onderwerp starter Anoniempje313
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anoniempje313

Guest
Zie foto's.
Ongevalletje gehad.
Incl kenteken+papieren.
Zo meenemen (voorwiel draait niet).


Is van een klant van mij, is met 40 km/u tegen een busje aan gereden :/
Kunnen we natuurlijk niks meer mee, en ik probeer voor hem de kosten van de berging er nog uit te krijgen.

In één koop, voor wie er nog wat kan gebruiken.
En anders wordt t oud ijzer, helaas.

full

full

full

full

full
 
In 1 koop kan ik er ook niets mee, maar dat dempertje met linkpijp wel.. Eventueel haal ik hem er zelf nog onderuit als het in Tilburg te doen is. Wat mottie er vur hebben? :)
 
Laatst bewerkt:
'GSX-R600 1999 onderdelen na schade (TL)' > 'GSX-R600 1999 onderdelen na schade (TL) €300,-'
 
In 1 koop kan ik er ook niets mee, maar dat dempertje met linkpijp wel.. Eventueel haal ik hem er zelf nog onderuit als het in Tilburg te doen is. Wat mottie er vur hebben? :)
€300,-, incl de rest van de motor. Mag je thuis sleutelen ;)

Moet echt in één keer weg, anders heb ik straks een hoopje troep in de weg staan. :)
 
Ja zie een deuk maar dat hoeft nog niet te betekenen dat het helemaal niks is. Kan het van deze foto's niet zo goed inschatten, vandaar mijn vraag.

Gr Boy
Ik ook niet, maar er zit n deuk in het frame.
WOK kun je via RDW zien: NEE
 
Banden zijn nog heel, wielen heb ik niet gecontroleerd.

Veel is stuk, maar er zal ook nog wel wat ok zijn:
  • carburateurs met dynojetset er in, incl afstelling op dynojetbank
  • remklauwen
  • uitlaatje ziet er op zich ook nog ok uit
  • motorblok delen, misschien wel hele blok
  • cdi
  • etc
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ook niet, maar er zit n deuk in het frame.
WOK kun je via RDW zien: NEE
Ok duidelijk, ik zoek er eentje om op het circuit te gaan. Ik zag er een op en tweedehandssite voor een niet nader te noemen lage prijs, waardoor ik deze even aan me voorbij laat gaan.
 
Waar staat deze motor? Afhankelijk van de locatie heb wellicht interesse.
 
Of je nu een hoopje onderdelen naar de sloop brengt en een paar knaken verdient aan een dempertje/bandjes of alles naar de sloop brengt, je kan dan toch beter die mensen wat leuke spulletjes verkopen en de rest alsnog afvoeren? :)

Desalniettemin, succes ermee! '(
 
Laatst bewerkt:
Of je nu een hoopje onderdelen naar de sloop brengt en een paar knaken verdient aan een dempertje/bandjes of alles naar de sloop brengt, je kan dan toch beter die mensen wat leuke spulletjes verkopen en de rest alsnog afvoeren? :)

Desalniettemin, succes ermee! '(
Dat is zeker een punt.

Er is nog zeker €500,- uit te halen, als ik even snel kijk.

Maar als ik dat ga regelen en sleutelen, gaat er weer €60,- p/u af. Ook het wegbrengen naar de sloop kost dan opeens geld voor deze man.

Ik heb eigenlijk als service naar hem toe mijn ruimte beschikbaar gesteld, en openingstijden en het feit dat ik wel een advertentie maak. Er zit voor mij niks aan.

Waarom doe ik dat? Omdat deze man ruim €5000,- (over de tijd) bij mij heeft afgerekend voor van alles en nog wat. alles wat ook maar een piepje of krasje had, moest worden vervangen door het beste.

Spuitwerk er nog eens bij, dure sets banden, wielen gecoat daarna gelakt, etc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan