gsx-r600 2004 slijtage tank

Daar heb ik ook last van gehad. Ik heb een gsx-r750 uit '92 dus daar zitten al wel wat kleine krasjes op. Maar niet op de plaats van de benen. Alleen naar mij eerste ritje op mijn eigen fiets was mijn tank dof geworden. Heb even rond gekeken en ik heb een oplossing. En je moet echt goed kijken om het te zien zitten. Het heet Pu-film van 3M is wel aan de dure kant maar het werkt goed.

[edit]
Deze plak folie word ook gebruikt op de spatschermen van de porche 911.
 
Laatst bewerkt:
Daar heb ik ook last van gehad. Ik heb een gsx-r750 uit '92 dus daar zitten al wel wat kleine krasjes op. Maar niet op de plaats van de benen. Alleen naar mij eerste ritje op mijn eigen fiets was mijn tank dof geworden. Heb even rond gekeken en ik heb een oplossing. En je moet echt goed kijken om het te zien zitten. Het heet Pu-film van 3M is wel aan de dure kant maar het werkt goed.

[edit]
Deze plak folie word ook gebruikt op de spatschermen van de porche 911.

Bedankt voor de tip zal even zien of het hier in de buurt te krijgen is,in wat voor vel formaat is dit te krijgen ??
 
suzuki staat er om bekend om hele slechte/weinige blanke lak te gebruiken.kennis van me heeft 2 jaar geleden etzelfde gehad en trouwens wel met SUPERservice de hele motor opnieuw gespoten vergoed gekregen

vind et maar vaag, ik heb er nu 13.000 km opzitten en mijn tank ziet er nog als nieuw uit
 
Bij een donkere kleur is dat normaal hoor, ik heb er ook veel last van
maarja als je de tank in de was zet kan je met je benen geen grip meer zetten op de tank toch? ik wax men tank nooit.

je moet ook niet met je tank sturen. je hebt je voeten toch op je stepjes?
enfin, ik heb mn tank al helemaal gek gepoetst, en ik glij er echt niet vanaf
 
Bedankt voor de tip zal even zien of het hier in de buurt te krijgen is,in wat voor vel formaat is dit te krijgen ??
je kunt ook gewoon boekenfolie(transperant) kopen bij de boekhandel werkt ook prima op de tank ,heb het al jaren op mijn zx6 zitten,em kost bijna niks 1rol kun je weer tien jaar mee vooruit
 
Bedankt voor de tip zal even zien of het hier in de buurt te krijgen is,in wat voor vel formaat is dit te krijgen ??
je kunt ook gewoon boekenfolie(transperant) kopen bij de boekhandel werkt ook prima op de tank ,heb het al jaren op mijn zx6 zitten,em kost bijna niks 1rol kun je weer tien jaar mee vooruit
 
Terug
Bovenaan Onderaan