GSX-R600 - 2004?

Scintilla

geblokkeerd account
23 feb 2002
2.292
0
Wordt dit de nieuwe soes 600 voor 2004???

Lichter, 5 pk meer, nieuw frame en 1000 styling? :9~

02647759.jpg


(Bron: MCN)
 
:9~ :9~ :9~

[me]Revolution kan niet wachten... ik gok op minder dan 160 kg, meer dan 120 pk, dat wordt een snel apparaat. :9 [/me]
 
Dat is geen 1000, die heeft nl. radiale remklauwen. Dat heeft de motor op de foto niet. Wel een USD vork op de 600?
 
Als dat zo is :9~ , Dan ruil ik gelijk m,n R1 in :)
De huidige is droog maar 163 kg, dus als hij nog lichter wordt zou hij zomaar onder de 160 kg kunnen komen en er valt mijns inziens met redelijk gemak nog genoeg gewicht af te halen (titanium uitlaatbochten ipv RVS bijvoorbeeld, wel een stukje duurder). Hij heeft nu ook al 115 PK dus 5 PK erbij zoals MCN zegt en je zit al op 120. :)

Suzuki heeft ook al de snelste 750 en 1000 en dat willen ze vast doorzetten met de 600, dus even een gokje... 159 kg (net onder de 'magische' 160) en 123 PK. :9
 
Ziet er weer lekker uit, ik snap alleen nooit waarom de lichtere modellen bij soes nog een poos door moeten lopen met het oude gezicht..
 
Dat is geen 1000, die heeft nl. radiale remklauwen. Dat heeft de motor op de foto niet. Wel een USD vork op de 600?

Dat is heel makkelijk met een photoshop/tekenprogramma te veranderen...

USD zou wel kunnen... de kawa heeft dat ook...
 
Kom ik weer aan met m'n lompe zware hok met veel te weinig pk's 8-)

... voor mij geen bommetje :P
 
ben benieuwd wat ze er nog aan konden verbeteren, was al een superfietz opzich !! ;)
 
Heb liever het gevoel dat ik nog iets moet doen op m'n motor, of beter dat ik voel dat ik met een motor rijdt; straks moet je je motor nog vastleggen aan een paaltje als er te veel wind is.... waar is de tijd... (kom maar op met die commentaar... :Z )
 
:9~

ik wacht met spanning af... Suzuki kennende zal de nieuwe ss ze weer eenzaam aan de top brengen in deze klasse. :}
 
Ik hoop niet dat de 600 weer 'hetzelfde' wordt als de 1000 (alhhoewel die wel supermooi is :9 ).. een eigen styling zou imho veel beter zijn.
 
Even een vergelijk welke is wat:

02647759.jpg
gsxr600_kl0.jpg
gsxr750_kl1.jpg
gsxr1000_kl2.jpg


en niet stiekum de links bekijken hè.


...juist erg creatief is het niet. 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan