GSX-R600 '99: 18L + 4L reserve = ?

poohbeer

MF veteraan
19 mei 2001
7.140
3
Wil dat nu zeggen dat ik totaal 22 liter heb of 18 waarvan 4 reserve?
En die reserve, die begint als dat oranje verklikerlichtje gaat flikkeren of zit'k dan nog op het laatste van me 'gewone' tank te rijden?
 
Als het oranje lampje gaat flikkeren, dan betekend dat dat je je laatste 4 liter benzine aan't verstoken bent.

Kun je dus ongeveer 40-75km mee rijden...

[edit]
Je tank is 18L groot, waarvan 4: reserve

[ Dit Bericht is bewerkt door: duderuud op 2001-05-22 23:29 ]
 
jammer :icon_smile:
noujah, 'k geraak NET (MET reserve) 2 keer heen en weer van me werk.. mag'k verder wel geen boodschappen ofzo meer gaan doen :icon_smile:
 
jammer :icon_smile:
noujah, 'k geraak NET (MET reserve) 2 keer heen en weer van me werk.. mag'k verder wel geen boodschappen ofzo meer gaan doen :icon_smile:
Ik neem aan dat je weet dat je de tank NOOIT mag leeg rijden.

Dit is namelijk slecht voor je motor omdat het laatste restje benzine "vervuild" is.

_________________
AKA: happy_at_work

[ Dit Bericht is bewerkt door: happy op 2001-05-23 12:20 ]
 
oranje lampje?????waar dan....heb ik niet :icon_biggrin:

ikzelf heb een fiets computer met dagteller en rond en 200-210km ga ik tanken...meestal voor 14liter dus hou ik ook ongeveer 3-4 liter over voor reserve.

ff snel uitrekenen: 1:14 haal ik :icon_eek:
maar kan ook wel 1:19 halen (als ik me als een zoutzak voortsleep :icon_lol:



[ Dit Bericht is bewerkt door: Rozz op 2001-05-23 12:35 ]
 
'k heb trouwens pas gelezen dat bij soezen van 2001 je eerst een oranje flikkerlicht krijgt en als't dan nog wat kritieker wordt dat't dan stopt met flikkeren en continue aan blijft.
Is dit ook al zo op een soesje van '99?
 
'k Zou zeggen kom een keer langs suzuki, weet'k het je een paar uur later wel te vertellen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan