GSX-R600 geen alarmlichten??

poohbeer

MF veteraan
19 mei 2001
7.140
3
Euhhm.. heeft de GSX-R600 geen alamrlichten? (4 pinkers zoals de Belgen zeggen)
Indien wel.. waar in hemelsnaam vind ik't knopje voor ze aan te zetten?
 
Supersports hebben geen alarmlichten.
Wat je wel kunt proberen is heel snel met het knipperlicht schaakelaartje op en neer te gaan. :icon_smile:
 
supersports hebben geen alarmlichten.. wa's dat nu weer voor nonsens?! Ik mag dus niet met wat geflikker door de file razen? Jammer.
 
speciale setjes, dan liever zo'n witte felle dingetjes (zo'n politie-achtige dingetjes)
 
supersports hebben geen alarmlichten.. wa's dat nu weer voor nonsens?! Ik mag dus niet met wat geflikker door de file razen? Jammer.

En dat valt op denk je ???? Op een motor horen en zitten dus ook GEEN alarmlichten. alleen BMW's hebben dat.
Je rijdt gewoon tussen de file door, daar heb je helemaal geen lampjes voor nodig.
 
Op 2001-05-22 23:01, schreef poohbeer:
supersports hebben geen alarmlichten.. wa's dat nu weer voor nonsens?! Ik mag dus niet met wat geflikker door de file razen? Jammer.

En dat valt op denk je ???? Op een motor horen en zitten dus ook GEEN alarmlichten. alleen BMW's hebben dat.
Je rijdt gewoon tussen de file door, daar heb je helemaal geen lampjes voor nodig.
Beetje dubbel, want het staat ook al op tweakers, maar volgens mij heeft de goldwing ook alarmlichten(of een kennis van me heeft het zelf erop gezet), maar daar een goldwing een auto op twee wielen is, zou ik het niet vreemd vinden als het erop zat.
 
Goldwing is gewoon stoer.
Lekker toeren met een muziekie erbij, op zich een mooie combinatie tussen auto & motor.


 
De vrachtwagen onder de motoren... 450 kilo weegt dat ding tegenwoordig al geloof ik.....
Er stond vorige maand een artikel over de goldwing in MOTOR, het schijn dat de goldwing ondanks zijn gewicht heel goed te besturen is.
En de nieuwe ziet er ook beter uit (Hij heeft een iets sportievere neus gekregen)

Maar ik zie mezelf er niet echt op rijden dan zou ik eerder nog een BMW kopen.

 
Moet je voorstellen dat je naast je goldwing staat en dat ie dan omvalt. :icon_frown:

Ff iets anders, zijn er ook andere kleuren lampen voor koplamp?
Ik wil eigenlijk blauwachtig licht (neon lookalike) hebben.
Enig idee waar die te krijgen zijn?
 
Moet je voorstellen dat je naast je goldwing staat en dat ie dan omvalt. :icon_frown:

Ff iets anders, zijn er ook andere kleuren lampen voor koplamp?
Ik wil eigenlijk blauwachtig licht (neon lookalike) hebben.
Enig idee waar die te krijgen zijn?
Voor auto's zijn ze gewoon bij halfords te halen, dus waarom voor je motor niet. Gewoon even kijken welke je moet hebben. Ik ben alleen bang dat het voor de medeweggebruikers erg irrtant is, omdat je motor relatief hoog is en je ze dus redelijk in de oogjes schijnt.(ik vind het bij auto's vaak al vervelend al ze aankomen rijden...
 
MMM dat idd waar.
Kan best wel irritant bij de andere weggebruikers overkomen.

Zal er toch maar eens goed over nadenken dan.
 
op een Yamaha R1 van 2005 (toch wel een sportmotor dacht ik) zitten standaard gewoon alarmlichten hoor...
 
Op de Yammie R6 (vanaf?) 2006 zitten wel alarmlichten. ;) ...en volgens mij nog wel meer (supersport)motoren nu...

En dat vond ik mooi meegenomen. Zeker als je ergens stilstaat langs de kant van de weg. Tis maar een rood knopje. En in de weg zit die niet. Dus wat maakt het uit.

:P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan