GSX-R750 2004

suzuki gsx-R750 welke kleur het mooiste

  • blauw/wit

    Stemmen: 10 40,0%
  • geel/zwart

    Stemmen: 12 48,0%
  • zwart/grijs

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
vandaag bij de dealer geweest een de eerste zending komt 14 februari aan
 
ja bij goedhart.
dat is de enige demo gsxr750 in nedeland de rest komt gewoon in maart/april.
deze fiets word namelijk ingevlogen konden ze mij vertellen.
 
Vandaag wel een GSXR 600 model 2004 gezien bij Geboers Motoren. 750 was er nog niet.
Ben ook op "Het Salon" van brussel geweest, stond maar 1 750, verder wel aardig.
 
Het wordt tijd dat die dingen eens deze kant op komen. Er is nou wel genoeg over geluld. Rijden moeten we! :(
 
Eerste zending is al binnen, ik heb gisteren een gsxr750 K4 uit elkaar staan halen voor de race (ONK superstock) dussssss hij is er al..... ;)

groeten olaf
 
Ik heb hem zelf uit elkaar gehaald. Ik ga hem voor een coureur klaar maken voor race gebruik (ONK Superstock). Bij Suzuki exclusief dealer groenewold in Delft.
Er moest wel € 1000 extra gedokt worden om hem in te laten vliegen....
 
Neee joh, op een soes zet je toch zeker een Yoshi... O-)

Jan van Sommeren heeft pas twee dempers besteld, eentje was (nog) voor zijn eigen voorraad..... :X

;)
ik heb als eens een yoshi gehad de kwaliteit was nou niet zo best
en de afwerking is van een akrapovic mooier
 
Ik heb hem zelf uit elkaar gehaald. Ik ga hem voor een coureur klaar maken voor race gebruik (ONK Superstock). Bij Suzuki exclusief dealer groenewold in Delft.
Er moest wel € 1000 extra gedokt worden om hem in te laten vliegen....

He, da's grappig. Ben gisteren ff wezen neuzen bij Groenewold om te kijken naar de nieuwe 600's, en inderdaad de 750 stond op de brug. Uhhh... kennen wij elkaar niet toevallig?

 
Yep, dat zwarte plastic is meteen verwenen! :9

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan