GSX-R750 2004

suzuki gsx-R750 welke kleur het mooiste

  • blauw/wit

    Stemmen: 10 40,0%
  • geel/zwart

    Stemmen: 12 48,0%
  • zwart/grijs

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
Yessssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik hebbum!! :) :) :)
Ik heb wel foto's maar ik kan ze ff niet resizen omdat ik op iemand anders d'r computer zit.
Hij rijdt echt super!! Hij moet, volgens het boekje, tot 800 km ingereden worden tot maximaal 7000 toeren. Da's best wel veel dus!
Hij maakt echt een mooi geluid en hij voelt goed in de bochten. Enige puntje van kritiek voor de vering; die staat best wel slap.
Verder een heerlijke fiets :]
zet ik er toch ff een foto voor je op van jouw bike :)
full
 
Yessssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik hebbum!! :) :) :)
Ik heb wel foto's maar ik kan ze ff niet resizen omdat ik op iemand anders d'r computer zit.
Hij rijdt echt super!! Hij moet, volgens het boekje, tot 800 km ingereden worden tot maximaal 7000 toeren. Da's best wel veel dus!
Hij maakt echt een mooi geluid en hij voelt goed in de bochten. Enige puntje van kritiek voor de vering; die staat best wel slap.
Verder een heerlijke fiets :]

gefeliciteerd man
veel plezier ermee, prachtige bike!!! :] :]
 

He hallo Johan hier...maak ff gebruik van de pc van mijn maat, omdat ik ff niet online kan gaan :(

Dringende vraag...
Ik vroeg me af...Is het een complete set ( undertray + nummerplaathouder en lichies )...of losse onderdelen :? Ik heb ook een soes in bestelling staan en wil het ook gelijk laten monteren nl :9~
Daarom: heb je geen foto van de onderzijde/zijkant of heeft iemand een link voor me waar die dingen verkrijgbaar zijn...???? :} :} :}

Ziet er gelikt uit :9

groeten
Johan
 
Ik denk dat Racing-Bikes wel wat voor je kan doen, ik heb zelf afgelopen week bodemplaat, hugger en knipperlichten laten doen op mijn srad uit 99. Morgen ophalen eidenlijk :]
 
Shit shit shit

750 nog steeds niet binnen bij dealer. 20mrt wordt niet gehaald. Wanneer wel is nog steeds onbekend '( .
Heeft er iemand info over hoeveel er naar Nederland komen? Ik heb iets gehoord van 50 stuks?
Oja ik heb hem niet bij de exclusief dealer gekocht, dit schijnt uit te maken voor de levertijd. Een woord: Belachelijk.
:( :( :(

Nog steeds niet :]
 
Shit shit shit

750 nog steeds niet binnen bij dealer. 20mrt wordt niet gehaald. Wanneer wel is nog steeds onbekend '( .
Heeft er iemand info over hoeveel er naar Nederland komen? Ik heb iets gehoord van 50 stuks?
Oja ik heb hem niet bij de exclusief dealer gekocht, dit schijnt uit te maken voor de levertijd. Een woord: Belachelijk.
:( :( :(

Nog steeds niet :]

das jammer voor je ik ga hem morgen ophalen
 
Krijg hem in het ergste geval 6 april. Toen ik hem bestelde, 27 december, zou het jan/feb worden. Daarna begin maart en nu 6 april als redelijk definieve datum. Hoop je natuurlijk....

Elk helder denkend mens kan verzinnen hoe de distributie van een paar motoren gewoon wel soepel kan verlopen. Denk zelf dat de exclusief dealers zichzelf twee weken ook echt exclusief willen voelen en dat hierover afspraken zijn gemaakt B|

das jammer voor je ik ga hem morgen ophalen

Trek je lieslaarzen maar aan :X
 
Hoe lelijk zo'n gele is zeg, zo'n blauw/witte 750 is echt super vet, mooiste bike van het moment. Wel jammer dat weer zo'n Japanse massale productiebike is/word.
 
ziet er goed uit :9~

een vraagje:
wat voor uitlaatsteun is dat?? en moet je veel aanpassen bij die knippers aan de voorkant?? welke heb je gebruikt??

ik moet nog heel even wachten
 
ziet er goed uit :9~

een vraagje:
wat voor uitlaatsteun is dat?? en moet je veel aanpassen bij die knippers aan de voorkant?? welke heb je gebruikt??

ik moet nog heel even wachten
de uitlaat steun komt van www.motopro.com
en wat de knipperlichten betreft weet ik het niet als zet de dealer er op
 
Terug
Bovenaan Onderaan