GSX-R750 2004

suzuki gsx-R750 welke kleur het mooiste

  • blauw/wit

    Stemmen: 10 40,0%
  • geel/zwart

    Stemmen: 12 48,0%
  • zwart/grijs

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
en wat moest je betalen?

Ik geloof niet dat de dealer in kwestie het leuk zou vinden als ik dit post want hij heeft er (bijna) niets op verdiend B| Als ik dit zou posten moet de politie het verkeer voor zijn deur regelen }) en aangezien ik er nog vaker zaken wil doen...
 
Kwam trouwens deze tegen 8-)

Shoei XR-1000 "GSX-R" helmen
99950-99002-H3_.jpg

99950-99002-H2_.jpg

99950-99002-H1_.jpg

:9~

Jammer dat ik net een XR-1000 heb gekocht anders..... :P
 
Heb hem :}

Eerste indruk is prima. Heb alleen file gereden helaas: goede spiegels, prima zithouding, overzichtelijk dashboard ;) etc. Oftie ook een nog beetje lekker stuurt weet ik pas als het zonnetje weer gaat schijnen 8-)
Kannie wachten....
 
Heb hem :}

Eerste indruk is prima. Heb alleen file gereden helaas: goede spiegels, prima zithouding, overzichtelijk dashboard ;) etc. Oftie ook een nog beetje lekker stuurt weet ik pas als het zonnetje weer gaat schijnen 8-)
Kannie wachten....

Nice ;) Ik krijg hem vrijdag :)
 
Veel plezier met die mooie motoren, ik ga morgen waarschijnlijk even kijken of ik erop pas...

Nogmaals veel plezier ermee, en piccies zijn natuurlijk altijd welkom :9 :9~

Ben daar erg benieuwd naar. Vond hem zelf heel compact aanvoelen, zegt wel wat als je een SV650S gewend bent. Ben zelf 1.78m ideale lengte voor een motorrijder als je het mij vraagt. Kan me voorstellen dat je met meer dan 2 meter lengte al de nodige problemen hebt gekend met motorpakken en motoren...
 
Heb hem :}

Eerste indruk is prima. Heb alleen file gereden helaas: goede spiegels, prima zithouding, overzichtelijk dashboard ;) etc. Oftie ook een nog beetje lekker stuurt weet ik pas als het zonnetje weer gaat schijnen 8-)
Kannie wachten....
Gefeliciteerd Tom, als het een beetje weer is spreken we wel een keertje af om te gaan :]
 
Ben daar erg benieuwd naar. Vond hem zelf heel compact aanvoelen, zegt wel wat als je een SV650S gewend bent. Ben zelf 1.78m ideale lengte voor een motorrijder als je het mij vraagt. Kan me voorstellen dat je met meer dan 2 meter lengte al de nodige problemen hebt gekend met motorpakken en motoren...

Klopt wel een beetje ja, zijn gewoon veel motoren waar je gewoon weg niet op past.

Wil een Suzuki gsx-r 750 echt niet dan wordt het een Honda vfr vtec, maar die is zoveel zwaarder....

Kleding valt opzich mee, en dan bedoel ik de jassen,helmen en laarzen. (maatje 47)

Maar een goede broek valt nog niet mee, daar ga ik ook weer naar opzoek. Mijn gevoel zegt echt een suzuki 750, maar ik moet mijn hoofdje koel houden en natuurlijk geen spijt krijgen van de motor O-)

Even afwachten dus, een goede maat van mij heeft ook net een nieuwe besteld, die is 1.80 mooie lengte zucht :Z , ik heb persoonlijk nooit problemen van mijn lengte, maar nu met een nieuwe motor uitzoeken begin ik er wel een beetje van te balen. :)
 
Klopt wel een beetje ja, zijn gewoon veel motoren waar je gewoon weg niet op past.

Wil een Suzuki gsx-r 750 echt niet dan wordt het een Honda vfr vtec, maar die is zoveel zwaarder....

Kleding valt opzich mee, en dan bedoel ik de jassen,helmen en laarzen. (maatje 47)

Maar een goede broek valt nog niet mee, daar ga ik ook weer naar opzoek. Mijn gevoel zegt echt een suzuki 750, maar ik moet mijn hoofdje koel houden en natuurlijk geen spijt krijgen van de motor O-)

Even afwachten dus, een goede maat van mij heeft ook net een nieuwe besteld, die is 1.80, ik heb persoonlijk nooit problemen van mijn lengte, maar nu met een nieuwe motor uitzoeken begin ik er wel een beetje van te balen. :)

Is een Aprilia V-mille geen optie? Zijn wel aan de prijs maar volgens mij heb je best wat ruimte aan boord en qua prestaties denk ik ook niet dat ie teleurstelt.

Gefeliciteerd Tom, als het een beetje weer is spreken we wel een keertje af om te gaan :]

Zeker.
[me]TommyFumi kijkt naar buiten en krijgt tranen in zijn ogen...[/me]
 
Is een Aprilia V-mille geen optie? Zijn wel aan de prijs maar volgens mij heb je best wat ruimte aan boord en qua prestaties denk ik ook niet dat ie teleurstelt.Zeker.
[me]TommyFumi kijkt naar buiten en krijgt tranen in zijn ogen...[/me]

Vind ik ook een mooi ding, maar om de één of andere reden heb ik liever geen Aprilia :?

life's a Bitch, iemand nog 20 a 25 cm nodig???

Edit: bedenk net dat dit wel een beetje vreemd klinkt O-) :X :+
 
Laatst bewerkt:
Shoei XR-1000 "GSX-R" helmen
99950-99002-H3_.jpg

:9~
Jammer dat ik net een XR-1000 heb gekocht anders..... :P
:( |(

Opeens heel bedroefd dat ik net vorig jaar een Shoei Z-One heb gehaald...
Damn wat zou ik die passende helm graag hebben. (Shoei is nou net het merk wat het beste past op mijn hoofd!) :X

Ister nog iemand die een medium Shoei Z-One zilver nodig heeft? ;)
 
:( |(

Opeens heel bedroefd dat ik net vorig jaar een Shoei Z-One heb gehaald...
Damn wat zou ik die passende helm graag hebben. (Shoei is nou net het merk wat het beste past op mijn hoofd!) :X

Ister nog iemand die een medium Shoei Z-One zilver nodig heeft? ;)
50 euro?
 
En heb je nou al een proefrit gemaakt of niet? :)

Morgen, ben vandaag bezig met alle mogelijke rek en strek oefeningen :+
Dat lange lijf van me is zo stijf als wat O-)

Zal morgen leuk worden, misschien neem ik wel ff cameraaaaaaatje mee, kunnen jullie ook ff zien hoe het staat wanneer iemand van 2.04 op zo'n ding zit.
 
Neeeee, het is nou niet de bedoeling dat je jezelf expres *nog* langer weet te maken voordat je jezelf op die motor propt... :+

Hehe |( :} , daar heb je een beetje gelijk in.... Maar ik moet mezelf er toch ook op proppen? ik kijk wel even hoe het gaat... Hoop dak niet klem kom te zitten ofzo... Sta ik morgen in de krant.

****Gast van 2.04 lang klem op suzuki gsx-r 750****

Met grote moeite heeft de brandweer hem los kunnen knippen
( vraag me nu ineens wel even af hoe ik in godsnaam klem zou kunnen komen te zitten op een motor? |( )

:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan