GSX-R750 SRAD 1996 met 2 kuipsets

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.540
36.023
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Specs:
Suzuki GSX-R 750
Bouwjaar 1996
KM-stand +-53.000-54.000

Uiterlijk/staat:
Ik heb er dus 2 kuipsets bij. De Lucky Strike kuipen hebben schade, de blauw witte is schadevrij en ziet er netjes uit. Hier moeten alleen de kontdelen nog bij.

De Lucky Strike kuipset zijn geen bami kuipen maar originele kuipen die gespoten en bestickerd zijn naar de heer Schwantz zijn racer. Hij heeft minimaal 2x schade gehad (dat mij bekend is). Bij aankoop zat er al wat glij schade aan de rechterkant. Ik heb het alleen een beetje bijgekleurt en de letters "Lucky Strike" er opnieuw opgeplakt. (Spiegel, topkuip, zijkuip en luide demper hebben nog wat sporen). Links ben ik er zelf mee onderuit gegaan en is hij op een nat circuit Zolder (ben er een 4 keer mee op het circuit geweest) een paar meter gegleden. Hier heb ik niets aan gedaan, alleen linker blokdeksel heb ik vervangen. Hij heeft nu links schuifschade aan: Bolletje van koppelingshendel, linker zijkuip, randje linker topkuip, uiteinde schakelpedaal en linker duosteuntje. Alles gewoon bruikbaar en werkend. Nergens echt helemaal verrot of doorgeschaafd.

De 2e kuipset ben ik al gaande compleet aan het maken en is van een 1999 SRAD750. Hiervoor moet ik alleen nog de kontdelen vinden. Heb onderaan een plaatje bijgevoegd van hoe die er dan uit moet gaan zien.

Onderhoud:
De motor loopt uitstekend. Stuurt ook prima, ik heb er 2.12.09 mee op Zandvoort gereden. (Ter vergelijk, ik heb met een CBR900RR uit 1997 geheel circuit klaar, vering, banden e.d. 2.10.52 gereden.)
Hij heeft het standaard onderhoud bij mijn aankoop gehad en heb de carbs laten ultrasonen en synchroniseren. Heeft ook geen rare bijgeluiden.
• Remvloeistof vervangen
• Koelvloeistof vervangen
• Bougies vervangen
• Luchtfilter schoongemaakt
• Olie vervangen
• Olie filter vervangen
• Voorvorkkeerringen vervangen
• Olie voorvork ververst
• Nieuwe kettingset
• Carbs laten ultrasonen en synchroniseren
• Remschijven vervangen voor 2 goeie en rechte
• Remblokken voor vervangen
• Bij 49.000 nieuwe banden gemonteerd (Michelin Power Pure 2CT)

Voor het komende seizoen hoogstens even de motorolie en remvloeistof verversen en you're good to go!

Extra’s:
• Originele stille uitlaat
• Originele lege (luide) uitlaat
• Buddyzit én afdekkap beiden erbij
• Lakstiftje met rode kleur
• MF sticker
• 2e sleutel
• Onderhoudspapieren vanaf aankoop
• Andere knipperlichten (voor verschillende)
• Losse sticker "LUCKY STRIKE" zoals erop zit

Prijs:
Dit zeldzame motortje met lichte ervaringssporen mag weg voor een leuke prijs van 1650 euro. De 2e kuipset zover ik hem heb (Topkuip, zijkuipen, tank, voorspatbord, afdekkapje kont, koplamp) mag erbij mee voor 475 euro.

Voor meer info stuur me een mail naar mijn Gmail adres, ook kan ik je dan foto’s in een groter formaat toesturen.
Zowel in de Achterhoek als Amsterdam te bekijken!

Foto's:
full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
8 aug te zien op Zandvoort. Word dan dus de 4e keer op het circuit voor deze motor.


En hij is zowel in Amsterdam als in de Achterhoek te bekijken.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt.
Misschien kan dit mijn circuitfiets worden.
Zit er nog even over na te denken :-)

Nu weer "nuchter" dus kon even echt nadenken ;)

Heb hem augustus/september 2009 gekocht en daar is alles gedaan aan vloeistoffen, kettingset en bougies ed. Daarna dus alleen olie en filter nog eens gewisseld. Komend seizoen remvloeistof en olie ook weer.
 
Laatst bewerkt:
ok duidelijk, wil niet zeuren in je verkoop topic maar je gaf aan dat inruil kan alleen dat je niets bij wil leggen dus vandaar dat ik de link legde.
 
Ik heb op dit moment mijn ZXR400 te koop staan (zie verkoop topic). Misschien dat er iets mogelijk is kwa ruilen? Woon in Varsseveld, dus mooi dichtbij.
 
Misschien een tank gevonden, maar dan moet die wel in prijs zakken :X

En een maandje terug mijn remvloeistof vervangen :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan