[gsx-r750] Wheelie gelukt, maar wel goede techniek?

enne met een cbx550f ??
heeft wel veel gewicht voorin.......
en geen stuurdemper...

als ik nou de koffer vol stenen doe ?? zou moeten lukken!!!

maar serieus heb geprobeerd wheely te maken en moet denk ik wel mogelijk zijn ga denk ik maar es oefenen.....

volgens de koppelingstechniek....
vroeger kon ik het ook met een zundapp en kreidler dus moet dit ook kunnen.....
 
uiteindelijk is het vanavond op het gas gelukt. Ik krijg hem dan misschien 10 cm. de lucht in :P Niet echt een wheelie dus.

Op de koppeling ging het lekker vanavond, ik durf alleen nog niet echt door te trekken als ik op het achterwiel zit. Dus op dit moment is het alleen ff met de voorkant omhoog, en dan heel snel weer op de grond met die handel *O*
 
Wat je ook doet bouw het rustig op.
Probeer het niet te forseren.
Anders zit je dadelijk spontaan op je kont, en zie je je fiets van je af weg rijden
 
Ik ben erachter waarom mijn Gixxer niet echt de power had om een powerwheelie te doen..

Het blijkt dat hij sinds de aankoop al niet goed loopt. Ik was de luchtfilters aan't schoonmaken toen ik ontdekte dat er op 1 carb. een stukje plastic was afgebroken.. Toen ik de andere carbs. bekeek, zag ik dat op dat stukje plastic een vacuumdopje zit!

Al die tijd heeft ie dus valse lucht getrokken, nu dat is verholpen is ie toch aanzienlijk feller onder in!!!
 
Gewoon een KTM 950SM R kopen,dan is het moeilijker tot zijn 3 op 2 wielen te rijden dan op 1 wiel *D

p.s.ik zou wel voorzichtig zijn om het in zijn eerste versnelling te oefenen, met de koppeling in zijn tweede gaat het zeker zo makkelijk en lig je niet zo snel op je rug!
 
enne met een cbx550f ??
heeft wel veel gewicht voorin.......
en geen stuurdemper...

als ik nou de koffer vol stenen doe ?? zou moeten lukken!!!

maar serieus heb geprobeerd wheely te maken en moet denk ik wel mogelijk zijn ga denk ik maar es oefenen.....

volgens de koppelingstechniek....
vroeger kon ik het ook met een zundapp en kreidler dus moet dit ook kunnen.....

Hey dat was mijn eerste motor !!! leuk ding .. al is het wel een soort van achterhaald tegenwoordig ..
maar wheelie lukt echt zonder problemen met dat ding hoor !
 
Nice, een kort rukje aan de koppeling + een dosis gas zou dus voldoende moeten zijn :)

Het eerste gedeelte van het filmpje gaat helaas niet op voor een GSX-R 750... puur op vermogen krijg je hem niet omhoog.

hahah, toch vreemd.... bij mijn gsx-r 600 lukt het zelfs...... polsje wel HELEMAAL naar beneden bewegen he........
 
Hoeft ook niet ver met een powerwheelie..... zoals Daliks al zei...... 'clutch it' ..... dan komt ie echt wel omhoog :)

Yep, clutchen helpt wel :) Krijg hem wel omhoog, maar echt ver durf ik nog niet te gaan.. Gister aangehouden door de politie trouwens.. identiteitscontrole.

Dus ik een gesprek met die gozer.. Hij controleerde of ik openstaande boetes had. "U heeft geen openstaande boetes meneer". Dus ik zeg "Mooi, wat als ik hier nu met een wheelie wegtrek?" Kon die niet waarderen :P Heel snorrig antwoord "Artikel 5 meneer...." Hahahahaha
 
maakt geen tering uit.. pk's zeggen niks voor wheely's..


clutch it or LEAVE IT!


mee eens Alex >>PK's >>kijk al die wheelys maar met die scooters _O- _O- _O-

ff Off-topic>>Alex , Sebastiaan(GSXR)>maat van me> heeft een jaar geleden Les van je gehad maar er is 1 ding toch niet helemaal goe gegaan denk ik en misschien kan je daar nog wat aan doen ..................







Die gozer is helemaal verslaafd geworden *O* *O* *O* *O* *O*
 
En jawel hoor... zojuist onderuit gegaan!! Niet eens tijdens een wheelie...

Verdomme, m'n trots naar de kloten :W

Ik stond stil en wilde de motor iets naar links zetten, toen hield ik hem niet meer |(

Verder geen schade ofzo, maar toch een beetje jammer :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan