GSX1100 upgrade project

Tis GPZ1100 Jorrit.......broekie...is voor jouw tijd allemaal natuurlijk. ;)
Zie je vanavond vriend. :W
 
oz, aprillia??? zeer sjeun man!!!! zit ik ook aan te denken.................. :9

Nee zijn ducati brembo(?)/machesini velgen. Van een 999, (onbeschadigde)OZ aprilia velgen zijn heel moeilijk om aan te komen en als ze er al zijn vraagd men er veel geld voor.
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat je gewoon lekker bezig bent met die kont, beetje bijschaven qua lijn en een mooie fiets is het resultaat.........maar dat is aan jou, vind dit wel mooi en apart!! :Y

grt alex

full
 
Toch zie de die konten (sorry mam) altijd op H*rlys en flat trackers :Y

Haha is ook een Harley kontje idd, best prijzig ook! die ik hierop heb liggen gaat via ebay zo voor 300 dollar weg....

Wou eerst een GS850 kont erop hebben maar de GPZ1100 heeft net iets mooiere lijnen, dus daar ben ik momenteel naar opzoek :Y

altefotos017xq9.jpg
 
maare met zoon mooj piepke uit het kuntje dan weer niet ................. :9



[afbeelding]

Bedoeling is dat er aan beide kanten van de motor een kort pijpje net achter de stepjes weg komt. Ligt er een beetje aan of ik dan nog genoeg bodem speling heb wanneer ik een bocht maak.

Turbo lijkt me ook wel wat maar dat vind ik nogal hoog gegrepen voor een eerste project, en mijn vrienden (en Jerryt :+ ) vinden het niet zo'n strak plan.
 
Verstandige vrienden, anders kom je de komende jaren ook met een aanhangwagentje naar Jerryt meetings :+

full
 
Verstandige vrienden, anders kom je de komende jaren ook met een aanhangwagentje naar Jerryt meetings :+

[afbeelding]

Hehe idd, bedoeling is om toch in maart/april 2012 te kunnen rijden.

Alhoewel ik het idee heb dat een turbo niet echt rocket science is, dit boek legt alles wel heel duidelijk uit.

07072011339.jpg


En anders eerst maar eens deze tank turbochargen _O-
10 jaar oud en nog maar 58000 op de teller dus die blijft nog wel ff :')

IMG_3496.jpg






Geen buy now knopje!! Had deze ook al gezien maar bedankt voor het meekijken :Y Wel jammer dat ie alles in 1x verkoopt want wat moet ik met die benzinetank.
 
Laatst bewerkt:
tja heb je gezien wat er op geboden wordt de rest gewoon weer doorverkopen

Staat ook een losse op ebay maar die gaat er pas over 8 dagen uit, maar er is ergens in NL vast wel iemand die nog zo'n kontje in de schuur heeft liggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan