GSX1100F carburateur synchronisatie

MrHawkeye

MF veteraan
9 mei 2002
49.353
14
Heren,

Iemand enig idee waar ik mijn klokken kan aansluiten op de carburateur (4stuks) van een GSX1100F. :?

Ik zie maar slechts 2 vacuum schroeven, namelijk 1 op carb 3 en 1 op carb 4, de rechter 2 dus.

Op carb 1 en 2 zie ik geen vacuum schroeven of ben ik kippig 8-) aan het worden?

Maar het lijkt het wel dicht gelast vanuit de fabriek. Ik heb hier de officiele werkplaatshandleiding maar daar staat het ook niet in.

En ik wil hem lekker draaiend krijgen.. :?
 
kijk maar aan de onderzijde van de carbs, ze zitten schuin onder ze zuigkelken..je kijkt er vanaf de beide zijkanten net tegenaan als je schuin omhoogkijkt vanaf onder de carbs..je kunt er haast niet bij zonder demontage...helaas..
 
Ja ik weet waar ze moeten zitten maar daar waar bij die 2 carburateurs schroeven zitten heb ik op die andere 2 geen schroeven en is het afgedicht.

Ich habe keine ahnung how the fuck je dit kunt afstellen...beetje frustie aan het worden.

:Z
 
Ja ik weet waar ze moeten zitten maar daar waar bij die 2 carburateurs schroeven zitten heb ik op die andere 2 geen schroeven en is het afgedicht.

Ich habe keine ahnung how the fuck je dit kunt afstellen...beetje frustie aan het worden.

:Z

weet je zeker dat je naar de goede schroeven zit te kijken op de buitenste carbs? :?
 
Opgelost.

De vorige eigenaaar had hardsoldeer gebruikt om een of andere reden.

Enfin komen er 2 keurige schroven in zich na wat gepiel met een screwdriver..en de complete demontage van me tank..kon er anders niet goed bij...

(*&(&(& motten die *^%^$%*rubbers weer op die carbs verdomme..gepiel altijd


;-)
 
Laatst bewerkt:
Elke normale Soes van de laatste jaren heeft bovenop de carb-deksels een rubber dopje zitten waar je de slangen op aan kunt sluiten :}
Heren,

Iemand enig idee waar ik mijn klokken kan aansluiten op de carburateur (4stuks) van een GSX1100F. :?

Ik zie maar slechts 2 vacuum schroeven, namelijk 1 op carb 3 en 1 op carb 4, de rechter 2 dus.

Op carb 1 en 2 zie ik geen vacuum schroeven of ben ik kippig 8-) aan het worden?

Maar het lijkt het wel dicht gelast vanuit de fabriek. Ik heb hier de officiele werkplaatshandleiding maar daar staat het ook niet in.

En ik wil hem lekker draaiend krijgen.. :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan