GSX1100F Fighter / Tour combo VERKOCHT

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jundie

MF veteraan
16 mrt 2003
2.755
4
Tilburg
Buitenkansje! Zeker voor een startende volvermogen rijder.

DSC00836.jpg

Na tien jaar verkoop ik mijn woon werk machine. Er is heel veel tijd en energie in gegaan en op een lege tank na heeft ie mij nooit in de steek gelaten. Omdat ik emigreer en de motor niet mee kan nemen is het te koop inclusief tassen, onderdelen en andere motor spul. Machine is betrouwbaar en snel (niet je standaard gsxf), maar wel ontzettend gebruiksvriendelijk met geleidelijke vermogensafgifte en zeer wendbaar. Veel aanpassingen. Op dit moment is alles rij klaar, olie wissel incl filter 3 maanden geleden, achterremblokjes moeten binnenkort vervangen worden, verder niets, ketting en banden zijn er nog ruim voor deze zomer en herfst. Start meteen.

Lijstje van aanpassingen (vergeef me als ik iets vergeet na tien jaar)

-LSL kroonplaten met risers

-USD vork van een 93 gsxr 750 en zwaardere veren

-Hyperpro achterveer met zwaardere veer gas vulling ok en de vering is zeer geschikt voor duo ritten. Dit doe ik ook heel vaak.

-17 inch velgen (pilot road 3voor en 2 achter met veel rubber over)

-tokico remmen (revisie ruim een jaar geleden)

-K&N luchtfilter, wasbaar. Wel nog standard airbox, geen jets hoeven te vervangen hoewel ik nog wellicht grotere jets nog steeds heb liggen.

-Barracuda 4-1 met E-keur en db killer

-Staal om vlochten HEL leidingen voor remmen en koppeling

-LED dashboard verlichting

-Benzine meter zit in de GSXR dashboard temperatuur meter

-Navigatie houder (tom tom erbij, maar je mag je eigen telefoon ook erin doen)

-Handvatvervarming. (2 standen)

-USB lader 2x onder de zadel

-Breed stuur Renthal met een vervanging (zie foto-van die weet ik het merk niet)

-Extra koeling achterrem voor Motogymkhana, Achterremklauw is ook gereviseerd, maar langer geleden.

-Tig vervangings onderdelen en een hoes. Er is al veel vervangen zoals de zadel, sloten, rempomp voor gereviseerd, electra is her en der vervangen en beter beschermd.

Machine heeft altijd veel zorg gehad omdat ie mij ook in de winter naar het werk moest brengen, ontdanks de km stand en de leeftijd vallen de krasjes en roest plekjes mee. Zink, vaseline en aandacht ;) Motor moest betrouwbaar zijn! Voor werk en voor vakantie.

Km stand is ongeveer 130000 km als je de originele en de gsxr teller bij elkaar telt. Bouwjaar 1991. Prijs met alles erbij 750,-

gsxf8.jpg
gsxf11.jpg
gsxf9.jpg
gsxf12.jpg
gsxf13.jpg
gsxf14.jpg
IMG_20200305_092046883_HDR.jpg
IMG_20200306_180503512_HDR.jpg
IMG-20160522-WA0144.jpeg
porto_00471_cr.jpg
IMAG1497.jpg
IMAG1498.jpg
 

Bijlagen

  • IMG_20200306_180436344_HDR.jpg
    IMG_20200306_180436344_HDR.jpg
    739,4 KB · Weergaven: 7
  • IMG_20200306_180647148_HDR.jpg
    IMG_20200306_180647148_HDR.jpg
    956,2 KB · Weergaven: 15
  • gsxf7.jpg
    gsxf7.jpg
    186,3 KB · Weergaven: 9
Laatst bewerkt:
Leuk ding hoor, succes met de verkoop!

Was wel benieuwd wat m snel maakte en geen standaard gsxf :)
 
Nou vooral gewicht en de wegligging he. Uitlaat en filter scheelt niet zo veel mbt pk's en betrouwbaarheid bleef vooraan staan.
De standaard uitlaat systeem was het eerste wat ging en daarmee raakte ie ineens kilootje of tien kwijt. Vering en velgen schelen ook veel. Kuip subframe met de electrische motor voor de ruit...:O het was allemaal heel zwaar.
Ga vanmiddag nog extra foto's knippen.
 
Prijs aangepast. Vraagprijs 750,- voor alles bij elkaar, foto's tassen komen eraan.
 
Nou vooral gewicht en de wegligging he. Uitlaat en filter scheelt niet zo veel mbt pk's en betrouwbaarheid bleef vooraan staan.
De standaard uitlaat systeem was het eerste wat ging en daarmee raakte ie ineens kilootje of tien kwijt. Vering en velgen schelen ook veel. Kuip subframe met de electrische motor voor de ruit...:O het was allemaal heel zwaar.
Ga vanmiddag nog extra foto's knippen.

Ik snap m en vind m leuk. Het is dat ik al zeer royaal voorzien ben qua f-serie; 600f, 750f en 1100f.

Ik zal je linkje even delen in het gsxf topic, je weet maar nooit 😉
 
Ah als ik dat ding mee kon nemen voor weinig ging ie mee. Na zo lang ken ik de motor nu door en door en das heel fijn. Bedankt voor het delen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Ivan
Tassen:

Circuit tassen met banden voor op of onder de zadel, de kleine bandjesvoor fixeren gebruik ik niet en de rits biedt de dubbele volume.
een "rol" tas voor op de zadel van Louis.

IMG_20200307_121921339_HDR.jpg
IMG_20200307_122420655_HDR.jpg
IMG_20200307_122507084_HDR.jpg
IMG_20200307_123259743_HDR.jpg
 
Paste het kettingscherm niet meer met een ik gok 180 band?

Ik heb rf velgen erin, die zijn iets anders dan van een 1100r en daar was 170 de max maar paste kettingscherm nog wel, i.t.t. wat ik vernomen had met een 180 op 1100r velg?

Verder mooi compleet ding, snap dat je het jammer vind dat die weg moet.

Edit. Heb m op een mf gsxf fb groep ook ff voor je gedeeld 😉
 
THX! Ik zit al een hele tijd niet meer op FB, nu mis ik het wel...
De ketting beschermer paste wel maar ik vond hem lelijk. Ik begon ooit een eigen te vouwen maar vond die achteraf ook niet mooi. Eigenlijk mis ik die alleen bij zware regenval, de kettingvet is dan sneller eraf, maar das met regen ook met de beschermer het geval. RF onderstel lijkt me idd ook een goeie alternatief met 17 inch. Ik was in het begin vooral op zoek naar B12 onderstel maar vond toen dat vork en koos toen anders.
 
Een voorbeeldje van de stuurbaarheid van de motor, filmpje is met mobieltje gemaakt in december.

 
Ter info: ik vertrek woensdag avond, motor is daarna alleen te bezichtigen via mijn ouders en die weten 0,0 van motoren. Dus vragen, proefrijden en kopen kan alleen tot woensdag namiddag!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan