Buitenkansje! Zeker voor een startende volvermogen rijder.
Na tien jaar verkoop ik mijn woon werk machine. Er is heel veel tijd en energie in gegaan en op een lege tank na heeft ie mij nooit in de steek gelaten. Omdat ik emigreer en de motor niet mee kan nemen is het te koop inclusief tassen, onderdelen en andere motor spul. Machine is betrouwbaar en snel (niet je standaard gsxf), maar wel ontzettend gebruiksvriendelijk met geleidelijke vermogensafgifte en zeer wendbaar. Veel aanpassingen. Op dit moment is alles rij klaar, olie wissel incl filter 3 maanden geleden, achterremblokjes moeten binnenkort vervangen worden, verder niets, ketting en banden zijn er nog ruim voor deze zomer en herfst. Start meteen.
Lijstje van aanpassingen (vergeef me als ik iets vergeet na tien jaar)
-LSL kroonplaten met risers
-USD vork van een 93 gsxr 750 en zwaardere veren
-Hyperpro achterveer met zwaardere veer gas vulling ok en de vering is zeer geschikt voor duo ritten. Dit doe ik ook heel vaak.
-17 inch velgen (pilot road 3voor en 2 achter met veel rubber over)
-tokico remmen (revisie ruim een jaar geleden)
-K&N luchtfilter, wasbaar. Wel nog standard airbox, geen jets hoeven te vervangen hoewel ik nog wellicht grotere jets nog steeds heb liggen.
-Barracuda 4-1 met E-keur en db killer
-Staal om vlochten HEL leidingen voor remmen en koppeling
-LED dashboard verlichting
-Benzine meter zit in de GSXR dashboard temperatuur meter
-Navigatie houder (tom tom erbij, maar je mag je eigen telefoon ook erin doen)
-Handvatvervarming. (2 standen)
-USB lader 2x onder de zadel
-Breed stuur Renthal met een vervanging (zie foto-van die weet ik het merk niet)
-Extra koeling achterrem voor Motogymkhana, Achterremklauw is ook gereviseerd, maar langer geleden.
-Tig vervangings onderdelen en een hoes. Er is al veel vervangen zoals de zadel, sloten, rempomp voor gereviseerd, electra is her en der vervangen en beter beschermd.
Machine heeft altijd veel zorg gehad omdat ie mij ook in de winter naar het werk moest brengen, ontdanks de km stand en de leeftijd vallen de krasjes en roest plekjes mee. Zink, vaseline en aandacht Motor moest betrouwbaar zijn! Voor werk en voor vakantie.
Km stand is ongeveer 130000 km als je de originele en de gsxr teller bij elkaar telt. Bouwjaar 1991. Prijs met alles erbij 750,-
Na tien jaar verkoop ik mijn woon werk machine. Er is heel veel tijd en energie in gegaan en op een lege tank na heeft ie mij nooit in de steek gelaten. Omdat ik emigreer en de motor niet mee kan nemen is het te koop inclusief tassen, onderdelen en andere motor spul. Machine is betrouwbaar en snel (niet je standaard gsxf), maar wel ontzettend gebruiksvriendelijk met geleidelijke vermogensafgifte en zeer wendbaar. Veel aanpassingen. Op dit moment is alles rij klaar, olie wissel incl filter 3 maanden geleden, achterremblokjes moeten binnenkort vervangen worden, verder niets, ketting en banden zijn er nog ruim voor deze zomer en herfst. Start meteen.
Lijstje van aanpassingen (vergeef me als ik iets vergeet na tien jaar)
-LSL kroonplaten met risers
-USD vork van een 93 gsxr 750 en zwaardere veren
-Hyperpro achterveer met zwaardere veer gas vulling ok en de vering is zeer geschikt voor duo ritten. Dit doe ik ook heel vaak.
-17 inch velgen (pilot road 3voor en 2 achter met veel rubber over)
-tokico remmen (revisie ruim een jaar geleden)
-K&N luchtfilter, wasbaar. Wel nog standard airbox, geen jets hoeven te vervangen hoewel ik nog wellicht grotere jets nog steeds heb liggen.
-Barracuda 4-1 met E-keur en db killer
-Staal om vlochten HEL leidingen voor remmen en koppeling
-LED dashboard verlichting
-Benzine meter zit in de GSXR dashboard temperatuur meter
-Navigatie houder (tom tom erbij, maar je mag je eigen telefoon ook erin doen)
-Handvatvervarming. (2 standen)
-USB lader 2x onder de zadel
-Breed stuur Renthal met een vervanging (zie foto-van die weet ik het merk niet)
-Extra koeling achterrem voor Motogymkhana, Achterremklauw is ook gereviseerd, maar langer geleden.
-Tig vervangings onderdelen en een hoes. Er is al veel vervangen zoals de zadel, sloten, rempomp voor gereviseerd, electra is her en der vervangen en beter beschermd.
Machine heeft altijd veel zorg gehad omdat ie mij ook in de winter naar het werk moest brengen, ontdanks de km stand en de leeftijd vallen de krasjes en roest plekjes mee. Zink, vaseline en aandacht Motor moest betrouwbaar zijn! Voor werk en voor vakantie.
Km stand is ongeveer 130000 km als je de originele en de gsxr teller bij elkaar telt. Bouwjaar 1991. Prijs met alles erbij 750,-
Bijlagen
Laatst bewerkt: