gsx1100f welke kleur?

brabo paddo

MF'er
15 jan 2008
33
0
Eindhoven
Hey gajes,

Ik kom er niet uit.
Ik ben bezig een gsx1100f te 're-stylen'. Ik volg een opleiding tot carrosserie-technicus in Belgie, en omdat de leraar nu voor de derde keer mijn perfect gespoten werkstuk vern**kt heeft (druppels erop :( ) mag ik nu mijn complete kuip en alles wat bij hoort opknappen en spuiten op school. Dat wil dus zeggen: ik kan hem goed als nieuw maken en spuiten, want geen haast en alle middelen voorradig.

Nou zit ik met het volgende.

IK KAN NIET KIEZEN WELKE KLEUR!!! -O-

Ik had al iets bedacht, zwart geel, maar daarvan zeggen een hoop mensen weer dat dat moeilijk verkoopbaar is.

Oh ja, ter info, door nekproblemen mag ik voorlopig toch niet rijden, en het is nogal een buffel. Ik rijd tegenwoordig meer in de stad dan erbuiten, dus er is inderdaad een kans dat hij na de paint-job verkocht gaat worden. (of in ieder geval te koop aangeboden word :+ )

De rooie plaat is hoe ze eruit zag
full
 
Oh ja, er zit wel een glimmende nieuwe pijpenset op (hebben ze dat niet allemaal ondertussen?) en een kofferrek. voor de beeldvorming.

P.S. hieronder een plaatje van een ideetje wat ik had om hem te spuiten
full
 
Ik zou voor frisse kleuren gaan. zwart is al zo vaak gedaan. Kijk een beetje rond op auto/motor sites waar ze gepimpte fietsen hebben staan, daar zie je vaak de combinaties staan die mooi bij elkaar passen
 
Het zou zeker je motor moeilijk verkoopbaar maken. Denk dat de kleurstelling die je voor ogen hebt veel mensen afschrikt, en je dan net die ene moet tegenkomen die je smaak deelt.

Anderzijds, het is al een wat oudere motor niet? Hoeveel schat je dat de motor in z'n hudige staat zo'n beetje opbrengt? Misschien scheelt het niet zoveel en moet je je afvragen of een wat lagere prijs bij verkoop het niet gewoon waard is om te doen wat je wilt en de kleurstelling te nemen die je leuk vindt.
 
Laatst bewerkt:
@ lankho
Ja, zou wel idee zijn, maar gezien de ernst van de nkeproblemen durf ik te betwijfelen of ik uberhaupt nog dit seizoen zelf mag fietsen, laat staan op deze zoevende baksteen. (begrijp me niet verkeerd, ik vind het in combinatie met het supersportstuur een zalige fiets, maar voor in de stad wel wat aan de zware logge kant)
Vandaar dat ik toch een beetje de verkoopkleur zoek. Wil niet zeggen dat al;s ik de voorstellen niks vind ik hem niet alsnog van paarse stippeltjes voorzie als ik dat oip dat moment leuker vind hoor haha
 
Waarom zou je hem spuiten als je er niet meer zelf op gaat rijden?

Origineel brengen ze het meeste op! Of, laat hem spuiten in de kleuren die een eventuele koper voor ogen heeft als dat een plus is voor de verkoop.

Wat je zelf voor ogen hebt beperkt de verkoopmogelijkheden behoorlijk.

Als je toch wilt spuiten om welke reden dan ook, neem dan een originele kleurstelling voor deze motor.
 
Waarom zou je hem spuiten als je er niet meer zelf op gaat rijden?

Origineel brengen ze het meeste op! Of, laat hem spuiten in de kleuren die een eventuele koper voor ogen heeft als dat een plus is voor de verkoop.

Wat je zelf voor ogen hebt beperkt de verkoopmogelijkheden behoorlijk.

Als je toch wilt spuiten om welke reden dan ook, neem dan een originele kleurstelling voor deze motor.
:^
 
Waarom zou je hem spuiten als je er niet meer zelf op gaat rijden?

Origineel brengen ze het meeste op! Of, laat hem spuiten in de kleuren die een eventuele koper voor ogen heeft als dat een plus is voor de verkoop.

Wat je zelf voor ogen hebt beperkt de verkoopmogelijkheden behoorlijk.

Als je toch wilt spuiten om welke reden dan ook, neem dan een originele kleurstelling voor deze motor.

Nou, omdat ik het gratis kan en mag doen, en omdat de originele kleuren al behoorlijk vergaan zijn.
A: door de koperen ploert
B: door het door mij zwart gemaakte kontje
C: Ik kan ook kunststoflassen, dus alle gescheurde bevestigingsgaten en in-geroste spiegel / knipperlicht scheuren nu ook meteen professioneel gemaakt worden

Sterker nog, ik hoef geen rekening te houden met werktijd, dus misschien nog wel beter als pro :+

eigenlijk dus

gewoon, omdat het kan 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan