GSX1100F

Dropkick

MF veteraan
1 nov 2002
2.274
1
Utrecht
Hoi iedereen,
Ik ben trouwens nieuw hier maar ik heb wat vragen over gsx 1100 F uit 94, deze fiets heb ik net nieuw in mijn bezit met slechts 24.000km op de teller... :9~ Maar ik ben nog op zoek naar een werkplaats handboekje zonder meteen 40-45 euro kwijt te zijn. Dus wie heeft er eentje over voor kleine vergoeding of kopietjes ?

technische vraag: hoeveel moet het stationair toerental bedragen van deze fiets?
en nog eentje: mijn accu is slecht kan het dan kloppen dat als ik mijn licht aanzet hij het moeilijk heeft met stationair lopen en evt. afslaat?

ik hoor wel....
 
Als je wil dat hij goed loopt met je licht aan moet je hem daarop afstellen met je stationair toerental
Ik denk dat je rond de 1100 rpmin moet zitten met stationair
Zelf kijk ik of hij lekker rustig loopt met alle stroomverbruikers aan
 
Ja, zon fiets heb ik ook dus, kan ik dat werkplaathandboekkie van je kopieren?...lol, nee serieus, je hebt dat boekie niet nodig hoor, de 1100 gsx'jes gaan niet stuk... ;)
 
Ja, zon fiets heb ik ook dus, kan ik dat werkplaathandboekkie van je kopieren?...lol, nee serieus, je hebt dat boekie niet nodig hoor, de 1100 gsx'jes gaan niet stuk... ;)

ook een 1100? :}
Hoeveel toeren draai jij stationair dan?
p.s. waarom hete de gsx F club zo terwijl de 1100F als enige geen lid mag worden!
 
stationair?...geen idee, nooit zo op gelet eigenlijk, ik zal es gaan kijken morgen, en die gsx-F club...ook al afgevraagd, gelukkig voel ik me hier bij het M-F ook thuis, met wat voor fiets ook, wel zo fijn.
Greets,

Eric
 
Terug
Bovenaan Onderaan