gsx400F op 25kW

SavagePielk

MF veteraan
5 apr 2005
6.997
321
Apeldoorn
wie weet er iets/meer over de mogelijkheden van een GSX400F op 25kW? Volgens mij kan het sowieso niet, omdat naar ik begrepen heb motoren pas vanaf 1994 een 25kW keuring kregen (voor begrenzing, telt niet mee als ze std. al 25kW zijn). Klopt dit? En zijn er behalve het uit-invoer verhaal nog andere manieren om dit te omzeilen?
 
andere manieren om het legaal te omzeilen zijn er volgens mij niet.

Je kan wel op uitdraai rijden, maar dan moet je dit aan je verzekering vertellen, en het hangt er een beetje van af welke agent je tegen komt of je een boete krijgt of niet.
 
wie weet er iets/meer over de mogelijkheden van een GSX400F op 25kW? Volgens mij kan het sowieso niet, omdat naar ik begrepen heb motoren pas vanaf 1994 een 25kW keuring kregen (voor begrenzing, telt niet mee als ze std. al 25kW zijn). Klopt dit? En zijn er behalve het uit-invoer verhaal nog andere manieren om dit te omzeilen?


Ook motoren van voor 1994 kunnen teruggevoerd worden op de legale manier, mijn gs500 (uit 1990) is ook legaal in Nederland teruggevoerd. Maar het klopt dat niet alle merken goed gekeurde setjes willen afgeven voor motoren voor 1994. Dus voor die GSX moet je ff de Suzuki importeur bellen.

mvg John.
 
Terug
Bovenaan Onderaan