GSX600f 1994

Speedy_J

MF veteraan
25 jun 2003
3.906
59
Deurne
Dit is mijn fiets. Opnieuw gespoten en motorisch "beetje gekieteld".

Nu is mijn projectje bijna af.

Ik ben alleen nog maar op zoek naar andere voor knipperlichten.
én ik heb geen idee wat ik met mijn velgen moet doen qua kleur stijl.

bike.jpg
 
Wat betreft die velgen: geen idee. Een felle kleur staat (imho) ook niet echt... Gewoon houden zo? Lichte kleuren betekend ook alleen maar meer poetsen :+

Wat heb je trouwens "gekieteld". Ik zag een piccie staan van K&N, of heb je nog meer aan je soes gedaan? :]
 
Wat betreft die velgen: geen idee. Een felle kleur staat (imho) ook niet echt... Gewoon houden zo? Lichte kleuren betekend ook alleen maar meer poetsen :+

Wat heb je trouwens "gekieteld". Ik zag een piccie staan van K&N, of heb je nog meer aan je soes gedaan? :]

grotere sproeiers, gasnaald omhoog, 4-1 pijp. Nou ja.. dat zzei ik al "gekieteld"
 
Wat loopt ie nou? En wat ben je eigenlijk aan het doen op je avatar: op je handen steunen :?

Pak het bestand Langelo.zip van mijn site. Daar staat psies op wat ik doe :P

Btw, het filmpje was voor het "project". Dus de originele stickers staan er nog op, geen K&N.

maar hoe hij nu loopt? Lekker, sterker boven in en in het midden gebied. HIj schiet me telkens de toerbegrenzer in... :X
220 in no time.. }) Niet dat ik dat rij uiteraard O-)
 
Hey dat is leuk :)

Ik wil mijn motor ook laten spuiten van de winter ... Precies dezelfde motor, zat alleen te denken over de kleur velgen, maar de originele zit er zo ook wel leuk uit.

Is dit ook zwart metallic?

Groeten,

Daniel
 
Volgens mij heb ik een filmpje van je gezien dat je liep te wheelien. Zal 'm van het weekend wel ff bekijken, moet nu weg.
Dat was dus hetzelfde filmpje :P

Hoe maak je die wheelies, mbv je koppeling? Of gewoon gas open, dicht en open? Die rookwolken erna telkens uit de uitlaat lijken me niet echt gezond btw :?
 
Rookwolken, oliewolken... het zal wel. Roet in de uitlaat wat door de knal naar buiten wordt geblazen?

Ik zit nu op de 60.000 km en ik heb de motor vanaf 18.000. En met de huidige rijstijl, denk gewoon dat ie toe is aan een revisie. Tot nu toe, vul ik gewoon de olie bij, omdat hij nog niet op de 1/1000 grens zit.

Wheelies maak ik door hem in de 1 te houden, 6 a 7 duizend toeren maken, gas vol open en een ruk aant stuur geven. Niets koppeling, puur op vermogen :o :9

je woont in de buurt nietwaar? We kunnen wel een stukje gaan rijden?

Nog meer F mensen? :]
 
Rookwolken, oliewolken... het zal wel. Roet in de uitlaat wat door de knal naar buiten wordt geblazen?

Ik zit nu op de 60.000 km en ik heb de motor vanaf 18.000. En met de huidige rijstijl, denk gewoon dat ie toe is aan een revisie. Tot nu toe, vul ik gewoon de olie bij, omdat hij nog niet op de 1/1000 grens zit.

Wheelies maak ik door hem in de 1 te houden, 6 a 7 duizend toeren maken, gas vol open en een ruk aant stuur geven. Niets koppeling, puur op vermogen :o :9

je woont in de buurt nietwaar? We kunnen wel een stukje gaan rijden?

Nog meer F mensen? :]
Keertje rijden is prima, ik moet eerst ff een spiegeltje hebben, ik mis mijn rechterspiegel en dat rijd voor geen meter :( Ik woon in Heerenveen, dus weet niet of het in de buurt is.

Kan jij trouwens doorschakelen naar je 2 als je boven de 6 a 7000 toeren zit? Ik niet namelijk, hij komt dan in neutraal (bekend kwaaltje bij de f-jes). Ik meende dat ik je tijdens een wheelie zag opschakelen.
 
Ja, bij mij schiet hij niet in de neutraal... Hij ploft neer als een goudvis ;) nu met de K&N filter en grotere sproeiers wil hij wel beter oppakken, ik moet gewoon ff oefenen.

Ik kom uit Peize. iets onder groningen. maar in Friesland hebben ze wel leuke bochtjes toch?! ;)
 
Ja, bij mij schiet hij niet in de neutraal... Hij ploft neer als een goudvis ;) nu met de K&N filter en grotere sproeiers wil hij wel beter oppakken, ik moet gewoon ff oefenen.

Ik kom uit Peize. iets onder groningen. maar in Friesland hebben ze wel leuke bochtjes toch?! ;)
Zeker weten :] Wees maar blij dat je gewoon door kunt schakelen, vrij irri dat ik hem niet helemaal door kan halen in zijn 1 B|
 
schop!

Ziezo... Nieuwe remblokken, nieuwe achterband, olie filter en olie (shell VHS ultra :X ) Morgen mijn zwarte ruitje... Daar komt dan zo snel mogelijk mijn nickname op!

En dan nog die velgen... :+
 
Ik wou er eerst een fighter van maken. Maar dat leek me toch geen strak plan. Maar zonder kuipdelen etc wou hij enorm wheelyen! :}

full


Als je toch bezig gaat. Neme hier ff een kijkje: www.gsxfclub.nl/frames.htm Kies voor optie tunen, eerste type gsx600F, dan voor de motor van Richard. Wat "Richard" heeft gedaan vind ik net iets teveel van het goede, maar je kunt ff wat ideeen opnemen.
 
Laatst bewerkt:
Heb je hem zelf ingekort? Als je nog een seatcover zoekt: die dingen zijn enorm zeldzaam (helaas ;( )

Op het gsxf-forum is er een lid die ze namaakt van polyester (oid) en ze verkoopt. Prijs zou ik zo ff voor je na kunnen kijken :)

[Edit] Ik ben nog niet wakker :X [/Edit]

[Edit2] Snel je bericht editten ;) , tunen pagina had ik al bekeken. Thnx iig! [/Edit2]
 
Dun... Hij is 18- breed. Ik heb hem wel breder gehad, maar dat vond ik niet echt lekker rijden. Tis geen supersport ;)
 
Dun... Hij is 18- breed. Ik heb hem wel breder gehad, maar dat vond ik niet echt lekker rijden. Tis geen supersport ;)

Nee idd, maar het staat zo mooi :9~ (niet dat dit verkeerd is hoor)

edit: Gelukkig rijdt je hem echt als een toermotor --> langelo ;)
 
Laatst bewerkt:
Yes, mijn zwarte ruitje is binnen! Het ziet er goed uit. Nu nog een foto :P

In mijn planning staat ook nog dat er Suzuki op mijn tank komt en Speedy J op mijn ruitje.
Dit wordt door een " handige harry" gemaakt die overdag voor kunstenaar/schilder werkt. Nu zit ik nog met een dilemma over de lettertype die ervoor moet komen. |(

Iemand een idee?

[me]Speedy_J denkt dat iemand maar een paar mensen zijn, gezien de hoeveelheid nieuwe topics bij tourmotoren[/me]
 
Vandaag heb ik een dynorun laten maken. Mijn motor bezit 70 pk aan het achterwiel. Net zoals alle F-jes, maar mijn curve is prachtig mooi recht zonder enig dipje of piekje.

Alleen hij is iets te rijk afgestemd, dus ik stop er een slag kleinere sproeiers in. Dan moet dat ook weer opgelost zijn!

Maar kijk nu eens naar het filmpje. De vlammen zijn van een te rijke mengsel, dat is duidelijk. Maar wat doe ik aan de rook wat er uit komt, zodra hij van het gas gaat.

Dynorun
 
Terug
Bovenaan Onderaan