GSX600F 1997 loopt niet lekker

Racing_Fab

MF'er
18 jul 2011
86
0
philippine
Mensen, heb gisteren een motor gekocht een Suzuki GSX600 F uit 1997 met 38000km op te teller. Nu viel die tijdens het rijden naar huis voor een stoplicht tot 3 maal toe uit wanneer ik hem terug schakelde naar zijn 1.

Vanochtend in zijn neutraal gestart en dan loopt hij voor mijn gevoel niet lekker. Wanneer ik hem in zijn 1 zet moet ik flink wat gas bij geven wil hij niet uitvallen. Doe ik dat niet dan schokt de motor wat en valt hij uit.

Iemand enig idee. Duur grapje, dus toch dure motor???
 
Dit kan zijn dat bij jouw motor de carburateurs de modificatie nog niet heeft gehad. Is een bekend gsxf probleem. Bij het remmen valt de motor uit. Even langs een suzukidealer rijden. Of de zoekfunctie hier gebruiken.
 
De meeste hebben zo'n modificatie wel gehad.. maar idd dat dacht ik ook toen ik exact dezelfde problemen had...

Maar de modificatie zat er al in :?

Wat bleek... de chokekabel was niet goed aangesloten waardoor die een klein beetje actief bleef en resulteerde in afslaan bij het remmen tot stilstand!

Wellicht even (laten) checken!
 
Laatst bewerkt:
De meeste hebben zo'n modificatie wel gehad.. maar idd dat dacht ik ook toen ik exact dezelfde problemen had...

Maar de modificatie zat er al in :?

Wat bleek... de chokekabel was niet goed aangesloten waardoor die een klein beetje actief bleef en resulteerde in afslaan bij het remmen tot stilstand!

Wellicht even (laten) checken!

vast zittende chokelink heb ik ook al eens last van gehad ja
 
Wat is het toerental bij warme motor als ie stationair draait? dit moet rond de 1100 toeren liggen. zo niet zit er links naast je knie onder de benzine kraan een zwart knopje waarmee je het toerental kan verhogen
 
Terug
Bovenaan Onderaan