Gsx600f ander kleurtje spuiten?????

Gsx600f

Rookie
6 sep 2009
11
0
haaksbergen
Hallo,ik zit dus met een vraagje.

Ik wil mijn gsx600f fluor oranje spuiten omdat ik dit persoonlijk een mooie kleur vind,maar ik ben dus niet zo goed met fotosoep.

Mijn vraag is dus ook,als hier iemand mijn motor in fotosoep wil bewerken zodat ik de uiteindelijke kleurstelling kan kiezen en dan gaan spuiten(winter projectje).

Heb al een voor beeld van een andere scooter.
Motor in fluo kleur toegestaan?
De onderste foto is de scooter in de goed kleur.

Alvast bedankt
full
 
Deze foto zal wat lastiger te doen zijn, zoek er even een van 'n motor met een egale kleur.. Dan heb je 'n mooier resultaat. Er is hier op het forum ook een photoshop topic, moet je even zoeken :Y


't is dat ik zelf geen tijd heb, anders had ik je wel geholpen ;)
 
Laatst bewerkt:
Lever ook even de fluo oranje kleur, dat werkt wat makkelijker en jij hebt je kleur zo dicht mogelijk bij wat je wil ;)

Verder is er idd bij offtopic een fotosoep topic.
 
Deze foto zal wat lastiger te doen zijn, zoek er even een van 'n motor met een egale kleur.. Dan heb je 'n mooier resultaat. Er is hier op het forum ook een photoshop topic, moet je even zoeken :Y


't is dat ik zelf geen tijd heb, anders had ik je wel geholpen ;)
:^





:') zucht
 
Wat dacht je van de kleur oranje van de Ford Focus ST, vette kleur... :9~

Zal mooi staan met zwarte velgen en oranje velgenlint :Y

Heb hiervoor ook zo'n GSX-F gehad, heb er toen alleen de stickers af gehaald, scheelt al een heel stuk..

full
 
Iemand nog andere suggesties???
Misschien wel andere fluor kleuren???

Leef je eens uit,dan kan ik deze winter aan de slag en zal dan pics laten zien hoe de motor geworden is.

Weer thnx,
 
Terug
Bovenaan Onderaan