GSX600F kietelen

SpeedMonkey

Die hard MF'er
16 apr 2004
456
0
37
Nijmegen
zit momenteel in planning van een verbouwing van mij gixxef
buiten het feit dat ik hem ga spuiten en stickeren
wil ik ook een beetje gaan kietelen aan het blok

andere uitlaat
openluchtfilter
grotere (vanwege luhtfilter) sproeiers

nu is de vraag wat kan het me uiteindelijk aan vermogen schele

onderdelen die ik gekozen heb ::
LASER ProfRace compleet 4-2-1 systeem
K&N RC-1824 (stage 3)
Dynojets RF3321 (stage 3)

ik verwacht dat ik inplaats van ietsminder als 90 pk (kreukas)
op zoon 110pk uit ga komen...
wat denken jullie???

Greetz Speedy / bob
 

jb37

MF veteraan
30 nov 2003
7.893
0
53
Houten
De huidige GSX 600F heeft standaard 80 pk, de oudere misschien iets meer en is dat door milieutoestanden in de loop van de tijd wat minder geworden, maar 90 hebben ze nooit gehad dacht ik.
En om van 80 naar 110 te komen is meer nodig dan een sportdemper en een dynokitje lijkt me? (een wonder heet dat geloof ik)
Ik gok op dat je een procent of 5/6 kunt winnen hier door?
 

SpeedMonkey

Die hard MF'er
16 apr 2004
456
0
37
Nijmegen
tech specs

srry ik moest zegen 87pk.....
3 pk der naast srry...
volgens laser krijg je aleen al 7 pk door die uitlaat...
das dus al 94 pk
oke oke dan kom ik op 100pk plus minus...
klopt dat dan ????
 

jb37

MF veteraan
30 nov 2003
7.893
0
53
Houten
Ik zou me daar niet blind op staren hoor, de meeste dynojetkitjes laten de vermogenskromme mooier worden en door een K&N filter kan het verbruik vaak wat gunstiger worden maar je praat dan nog over heel wat peekaatjes die ergens vandaan moeten worden getoverd?
 

Inbox4me

MF veteraan
24 sep 2002
3.141
0
40
Omgeving Heerenveen
Als je je blok gaat kietelen, ga eens kijken naar andere vering: als je bochten met 120+ gaat nemen gaat ie lekker zwabberen :( (komt vnl door de brakke voorvering schijnt)