gsx600f of gsx600r

Hallo!

IK zit eigenlijk met hetzelfde dillema. Ik ben een 22 jarige meid die gek is van motoren. Vraag me niet hoe dat is gekomen. Ken (nog) niemand die van motoren houd, heb ook nooit schakelbrommer gereden. Ik heb niet eens mijn autorijbewijs. Ik ben met mijn rijbewijs bezig, de theorie heb ik al.
Ik kan waarschijnlijk een GSX600 F uit '94 van een collega overnemen.Een hele mooie zwart/paarse ben al helemaal :9~

Dat zou ik kunnen zijn! :) Met het enige verschil dat ik mijn A en B al heb. Alleen A pas sinds september en vorige week een GSX600 F uit '93 gekocht. Was niet mijn bedoeling, ging voor wat meer tour, maar hij reed zo lekker... :] Ik ben persoonlijk niet zo'n supersport liefhebber, dus dit was al 'extreem' voor mij, vandaar dat ik niet voor een R zou kiezen. Suc6 met lessen en dan :]
 
Dat zou ik kunnen zijn! :) Met het enige verschil dat ik mijn A en B al heb. Alleen A pas sinds september en vorige week een GSX600 F uit '93 gekocht. Was niet mijn bedoeling, ging voor wat meer tour, maar hij reed zo lekker... :] Ik ben persoonlijk niet zo'n supersport liefhebber, dus dit was al 'extreem' voor mij, vandaar dat ik niet voor een R zou kiezen. Suc6 met lessen en dan :]

Gaaf joh! En bevalt hij?
Ik hoop dat de eigenaar uiteindelijk overstag gaat en hem aan mij wil verkopen.....zucht...kan niet wachten!

Nuray
 
Ik zelf heb net mijn rijbewijs en motor ...... een GSX 600F.
Heel tevreden, kan lekker vlot optrekken en rijdt ( zoals eerder al opgemerkt ) pas echt pittig in de hogere toeren.
Heb de wijzer al op 190 gezet *D dus hard rijden lukt ook al aardig.
 
Ja, mijn 600 f rijdt ook zeker goed! Heb alleen nog niet zoveel kunnen rijden, nog niet veel tijd gehad. Maar met dit weer ga ik zeker tijd maken!
Enne Nuray, heb je imiddels je A al gehaald?
 
Nee nog niet....
24 maart TTT en 25 maart slipcursus

Ik zit op de helft van mijn lessen ongeveer (heb een pakket). Ik heb mijn autorijbewijs nog niet dus weginzicht moet allemaal nog vele beter.

Ik kan niet wachten!
 
Ik zou denk ik voor de f gaan....
Ik zit ook met zo'n dilemma..ik zou eerst voor een wat nieuwere ss gaan, maar omdat ik wat moeilijkheden had met mn vorige baas en daar nu weg ben en op zoek ben naar een nieuwe baas en daar ga franchise :? :P snappen jullie het nog...
maar goed nu wordt het wat moeilijker om voor de zomer aan een motor te komen, want moet nu eerst een auto aanschaffen :X dus waarschijnlijk wordt het een geodkopere motor en ik ga als het ff lukt voor een Kawa ZZR 600 *D die wilde ik eigenlijk al vanaf het begin :] 8-)
 
Een 'F' is een prima motor om mee te beginnen. Genoeg vermogen om lekker op te schieten (200+ is geen probleem) en een motor die ook de beginnende motorrijder niet snel negatief zal verrassen.

Een gixxer is wel erg mooi. Grote kans dat mijn F nog eens ingeruild gaat worden voor een R. Maar voorlopig zit ik nog met een brede grijns *D op de motor.
 
De R is inderdaad een pracht van een motor. Maar ik heb dezelfde "fout" gemaakt om als beginnelinge erop te stappen en het is echt geen goed idee om met dit pareltje te beginnen. Beter iets kleiner, "lichter" beginnen tot je goed kan rijden en dan de stap zetten om dit onder je kont te krijgen.
 
Ik vind de F,zowel de nieuwe als de oude,èèn van de zoniet DE lelijkste motor allertijden.Ik vind trouwens ook dat je als beginneling niet op èèn van de meest sportieve motoren(GSXR)zou moet stappen.Een Honda CBR600 is wat dat betreft een perfecte middenweg en zowieso duizend maal beter dan zon gsx-F.
 
niet mee eens!!!

Het nieuwe model GSX600F/750F die vind ik wel minder mooi dan het oude model.
modellen tot 97 ofzo vind ik best mooi. Zeker de zwart/paars zwart/groen versie
:}

De lelijkste motor is toch wel een Golwing....een Vmax is ook niet echt mij smaak al is hij wel machtig om te zien.
 
Ik vind de F,zowel de nieuwe als de oude,èèn van de zoniet DE lelijkste motor allertijden.Ik vind trouwens ook dat je als beginneling niet op èèn van de meest sportieve motoren(GSXR)zou moet stappen.Een Honda CBR600 is wat dat betreft een perfecte middenweg en zowieso duizend maal beter dan zon gsx-F.

Heb je nou al wel een keer de GPZ600R en GPX600R gezien ? Dan zal je je mening over de GSX600F intrekken. Over Honda CBR600 gesproken, deze zag er in 1988 ook lelijk uit. Niet appels met peren vergelijken he !
 
Heb je nou al wel een keer de GPZ600R en GPX600R gezien ? Dan zal je je mening over de GSX600F intrekken. Over Honda CBR600 gesproken, deze zag er in 1988 ook lelijk uit. Niet appels met peren vergelijken he !
:^
Wat een gelul altijd over de GSX600F, :( ik vind het een leuke motor, der zijn zat lelijkere motoren })

Wat mooi en lelijk is voor iedereen anders, laten we mooi :] en elke motor in zijn waarde laten!

Amen
 
Heb ooit iemand horen zeggen dat alle modellen waar een F in voorkwam de F van frot was :+ (en nee dit komt niet van mij |(

Ja dan zal ik da maar geloven he :+ en je aanraden voor te kiezen voor de
GSXR-600 ;)

 
Hoi Lady J. FF een vraagje. Ben je nou al aan het lessen? En zo ja, bij VCZ en heb je les van Arjan?
8-)
Ik spreek ff namens Lady J *D
ze gaat binnenkort afrijden voor dr b (wanneer is nog niet bekend, maar is wel aangevraagd), zodra ze dr b heeft gaat ze verder met dr a :} .
Het is nog niet zeker bij wie ze gaat lessen. Het liefste wilt ze bij Arjan, maar Erik heeft ze ook geen problemen mee geloof ik *D
 
:^
Wat een gelul altijd over de GSX600F, :( ik vind het een leuke motor, der zijn zat lelijkere motoren })

Wat mooi en lelijk is voor iedereen anders, laten we mooi :] en elke motor in zijn waarde laten!

Amen

Precies. En ook niet vergeten dat zo'n F heel wat goedkoper is dan een R.
Een ouwe F heb je al vanaf 2000 euro. Een ouwe R kost nog steeds 4000 ofzo.
Ik vind 'm prima rijden ben nog lang niet van plan om iets anders te kopen...

Vind het zo leuk dat men hier op het forum voornamelijk kijkt naar het uiterlijk van de motor en even het verschil van geldbedragen vergeet tussen twee verschillende motoren. Ik kan ook wel een R kopen maar ik wil m'n geld ook aan andere dingen uitgeven ;) Er is ook nog een leven buiten het motorrijden :)
 
Ik les toch liever bij arjan omdat ik hem al heel goed ken. En trouwens die GSX wordt waarschijnlijk de Rf van mijn vriendje :} :} :}

Dus ik denk dat dit topic binnenkort niet meer van toepassing is. Vrouwen............., Ik zeg het maar alvast voor de mannen onder ons ;) ;)
 
hallo,

Ik vind niet dat jij oordeel moet vellen omdat er 1 F= :r R= :} neer zet dat zou niet goed zijn.
Maar ik vind persoonlijk dat die persoon daar wel gelijk in heeft, maar je kan het best wel op beide een testrit maken.
Maar dat is ook mijn mening.

veel suc6

GR. Racekipje
 
hallo,

Ik vind niet dat jij oordeel moet vellen omdat er 1 F= :r R= :} neer zet dat zou niet goed zijn.
Maar ik vind persoonlijk dat die persoon daar wel gelijk in heeft, maar je kan het beste wel op beide een testrit maken.
Maar dat is ook mijn mening.

veel suc6

GR. Racekipje

ps: laat alleen graag wel even weten welke het is geworden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan