Gsx600f start niet meer

Devin

Rookie
9 mrt 2015
5
0
Benedenleeuwen
Hallo
Ik heb een probeem met me motor
Zondag toen ik aan het rijden was moest ik stoppen bij een rotonde, en toen viel me motor ineens uit en kreeg hem niet meer aan.
Zelf heb ik er niet heel veel verstand van maar in het voorjaar heb ik de motor een Beurtje laten geven. Toen zijn de bogies vervangen, luchtfilter, carburateurs laten schoon maken ultrasoon, de oude benzine er uit gehaald en 2 weken geleden nieuwe er in gedaan voor dat ik ging rijden vond ik heb al wel niet lekker stationair lopen.
Wat heb ik al gedaan.
Accu helemaal opgeladen
Geprobeerd te starten met. Remmereiniger in de luchtfilter spuiten

Waar zouden jullie aan denken wat het zou kunnen zijn. Hoor het graag
 
:^

Het komt toch elk (voor) jaar weer voor dat men op pad gaat met een accu die er geen zin meer in heeft.
Een aantal leveranciers hebben al aanbiedingen met accu's in het voorjaar......

Je zal de eerste niet zijn...
 
accu was goed die is vorig jaar einde zomer er pas in gekomen door het vele proberen te starten dacht ik laad hem effe goed op maar net deed die het nog niet
maar je merkt ook niet dat die probeert aan te slaan
 
je hebt de tank afgetapt, maar de carburateurs ook?
zo niet zou ik denken aan vervuiling/vergomming van de restant benzine in de vlotterkamers.

de bougies er een dag/nacht uitlaten zodat de boel wat kan uitdampen,
misschien een lekke vlotternaald, hoe is het oliepeil?
 
het is niet omdat bougies buiten de motor vonken dat ze dat in de motor ook doen.
carbu's eraf en proberen starten op remmenreiniger ofzo. als ie dan ook geen teken van leven geeft heb je een ontstekingsprobleem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan