Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee, want met mijn oude gare FJ1100 (toer) Heb ik ook meerdere supersports eruit getrokken.. Waaronder een hele sjacherijnige 748 bezitter...Duc = supersportclasse
GSX-F = sport-tour meer naar tour ...
Is dat niet beetje zelfde als vragen of een
Honda S2000 (2.0L) het wel haalt tegen een Opel vectra (1.8L - LPG)..
u know what I mean...
Dan moet het een makkie zijn voor jou.een metertje of 500 schat ik
Nee, want met mijn oude gare FJ1100 (toer) Heb ik ook meerdere supersports eruit getrokken.. Waaronder een hele sjacherijnige 748 bezitter...
->kijk naar cilinderinhoud he..
S2000 2.0L > vectra 1.8L
Duc 748 748CC < FJ1100 1100cc
Een tour motor met groter ccinhoud..misschien
maar met een kleine cc inhoud -> nooit
Maar vergelijking gaat niet helemaal op
S2000 - Vectra: 4 cil - 4 cil
GSXF - 748: 4cil - 2 cil
..
Met een SV 650 kun je ook vaak de dikkere motoren (R1 enzovoort) in de eerste 50-100 meter voor blijven, puur omdat je makkelijker je gas vol open kunt zetten en je niet hoef bang te zijn dat ie maximaal op het achterwiel gaat.
Toch vaak genoeg gezien hoor.... en je haalt het zelf al aan..... het ligt aan de rijder.
Zo won ik altijd met mijn SV650S van een maat van mij op een GSX-R600. Hij baalde nogal en dacht dat het aan de motor lag, dus wij ruilen van motor.En zo is t!!! Met m`n TL heb ik geregeld ff gesprint tegen een gixxer 600 van een vriend van me, maar dat was altijd afwacthen wie er won. Ik moets voorzichtig met m`n gas anders ging ik meteen de lucht in. Controleerde ik t goed op moment won in zonder twijfel Maar zat ik er ook maar een beetje naast was die gixxer meteen weg.`(
Slotje, want de waarheid is boven tafel