gsx600f versus duc 748

quino

MF'er
1 nov 2004
33
0
lanaken
hallo,heb met een f rijder gewed die meende dat een f veel sneller optrok dan een 748.Moet ik schrik hebben om een bak bier kwijt te raken?
 
Duc = supersportclasse
GSX-F = sport-tour meer naar tour ...

Is dat niet beetje zelfde als vragen of een
Honda S2000 (2.0L) het wel haalt tegen een Opel vectra (1.8L - LPG)..
u know what I mean... :+
Nee, want met mijn oude gare FJ1100 (toer) Heb ik ook meerdere supersports eruit getrokken.. Waaronder een hele sjacherijnige 748 bezitter...
 
Met een SV 650 kun je ook vaak de dikkere motoren (R1 enzovoort) in de eerste 50-100 meter voor blijven, puur omdat je makkelijker je gas vol open kunt zetten en je niet hoef bang te zijn dat ie maximaal op het achterwiel gaat.
 
Met een SV 650 kun je ook vaak de dikkere motoren (R1 enzovoort) in de eerste 50-100 meter voor blijven, puur omdat je makkelijker je gas vol open kunt zetten en je niet hoef bang te zijn dat ie maximaal op het achterwiel gaat.

i dont think so...
Zeker niet als die persoon met R1 ook goed kan rijden... zal ie geen schrik hebben om op 1 wiel te rijden hoor...
 
Toch vaak genoeg gezien hoor.... en je haalt het zelf al aan..... het ligt aan de rijder.

En zo is t!!! Met m`n TL heb ik geregeld ff gesprint tegen een gixxer 600 van een vriend van me, maar dat was altijd afwacthen wie er won. Ik moets voorzichtig met m`n gas anders ging ik meteen de lucht in. Controleerde ik t goed op moment won in zonder twijfel 8-) Maar zat ik er ook maar een beetje naast was die gixxer meteen weg.`(

Slotje, want de waarheid is boven tafel :P


:+
 
En zo is t!!! Met m`n TL heb ik geregeld ff gesprint tegen een gixxer 600 van een vriend van me, maar dat was altijd afwacthen wie er won. Ik moets voorzichtig met m`n gas anders ging ik meteen de lucht in. Controleerde ik t goed op moment won in zonder twijfel 8-) Maar zat ik er ook maar een beetje naast was die gixxer meteen weg.`(

Slotje, want de waarheid is boven tafel :P


:+
Zo won ik altijd met mijn SV650S van een maat van mij op een GSX-R600. Hij baalde nogal en dacht dat het aan de motor lag, dus wij ruilen van motor.
En jawel, ik op de Gixxer en hij op mijn SV won ik het weer van hem.

Dit geeft aan dat de rijder een grote invloed heeft.
 
Laatst bewerkt:
De 748 is meer een sportfiets, mogelijk heeft-ie een close-ratio bak met lange eerste versnelling, dus wie weet is het allemaal niet zo voor de hand liggend als het lijkt (de Yamaha Z7 en Honda NC45 waren b.v. ook geen uitgesproken stoplicht-monsters, maar wel fantastische sport-motoren).

Of was de uitslag al bekend?
 
Terug
Bovenaan Onderaan