GSX600F, ZZR600, FZR600 of CBR600F

Ik bedenk me net iets: zwart/groen? Heb je dezelfde kleurstelling als de mijne? Ik heb er ook een 4-1 uitlaat opzitten (Laser deeptone). Nette prijs ook nog eens :]

(Afbeelding)

Yep, dit zijn de kleuren...heb er gisteren lekker mee getoerd en vandaag heerlijk mee naar het werk gereden. Wat een fijne motor zeg, echt perfect.

Ik heb er ook een 4-in-1 uitlaat op zitten....merk moet ik ff nakijken, maar wel een heerlijk diep geluid. Echt 100% tevreden met mijn nieuwe fiets.
 
Zo dit topic zuigt om te lezen als je net een GSX600f uit 94 hebt gekocht '(
Stel me maar vlug een beetje gerust godverdomme :(

De mijne is een rode met zwart zadel (dus niet met zo'n purper opschrift)
28.000 km, nieuwe banden, nieuwe remmen, nieuwe kettingset en (wat uiteindelijk de doorslag gaf om over te gaan tot de aankoop) 12 maanden garantie op papier.

Wat kan ik zeggen? Hij zag er gewoon super goed uit. Uitlaatbochtjes in de kuip volledig roestvrij, kuipje in prima staat, niks oxidatie op vijsjes en schroefjes. Prijs was pittig voor een Belgische motor ( 2250 vraagprijs...meegenomen voor 2000€ ) maar door de nieuwe onderdelen en de garantie val ik normaliter niet direct in kosten.
 
Zo dit topic zuigt om te lezen als je net een GSX600f uit 94 hebt gekocht '(

Omdat??

Omdat sommige mensen m niet mooi vinden??

Lees namelijk nergens nooit iets slechts over die dingen, verder valt over smaak niet te twisten, toch?

Ik heb er ook 1 (nu ongeveer anderhalf jaar) alleen dan een 750, heb niks dan plezier van het ding. Geen supersport maar dat was ook niet de bedoeling. Verder voor mij voorlopig een hele leuke motor en dat een ander m mischien niet mooi vind; lekker belangrijk :)

full
 
In mei een splinternieuwe GSX600F gekocht. Weken rondgekeken voor een leuk 2ehandsje, maar toen ik het prijsverschil tussen een nieuwe en een fiets van 8 jaar oud en 30.000 km op de teller vergeleek, wist ik al genoeg B| .
Staat inmiddels bijna 7000 km op zonder enig probleem dan ook.
Maar man, wat een prijzen ze vragen tegenwoordig is belachelijk als je het vergelijkt met een nieuwe.....

i.i.g. geen slechte aankoop geweest!
 
Tja een GSX is ook redelijk waardevast juist *omdat* het zo'n betrouwbare motor is...
 
Omdat??

Omdat sommige mensen m niet mooi vinden??

Lees namelijk nergens nooit iets slechts over die dingen, verder valt over smaak niet te twisten, toch?

Ik heb er ook 1 (nu ongeveer anderhalf jaar) alleen dan een 750, heb niks dan plezier van het ding. Geen supersport maar dat was ook niet de bedoeling. Verder voor mij voorlopig een hele leuke motor en dat een ander m mischien niet mooi vind; lekker belangrijk :)

(Afbeelding)

Sodemieters, normaliter vind ik een GSXFje niet mooi, maar deze ziet er wel erg strak uit hoor! Echt een mooi ding!
 
Zit een beetje (erg veel) werk in maar das juist de hobby :)


full
 
En uiteraard ff velgjes showen (50 uur handarbeid in de beide velgen samen :( )

full
 
hallo ook ik heb eeb gsx 600 f uit 99 met nu 12000 km op de teller gisteren weg geweest voor een beurt bleek hij een lekke kleppendeksel pakking te hebben maar gelukkig nog in de garantie maar vraag is dus eigenlijk is het bij deze motoren een bekent probleen of tref ik gewoon een motor met een slechte pakking ?

groeten patrick van de graaf
 
Terug
Bovenaan Onderaan