GSX750 Tracker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet iemand of er schroef/bout setjes te koop zijn voor het blok en carburateur ? De helft is kapot gedraaid.
 
Samengestelde setjes, voor zover ik weet niet, soms op eBay rvs inbus. Maar rvs in alu blok ben ik zelf geen voorstander van.
Kan wel als je ceramisch vet oid gebruikt.

Anders zelf bij elkaar zoeken op montagetechniek.nl
 
Biggelaar in Boxtel heeft ontelbare nieuw verzinkte bouten, moeren en schroeven. Maar zelf gebruik ik altijd rvs met keramisch vet, gaat prima.
 
Leuk, maar waarom heb je het suzuki embleem terug gemonteerd? Dat doet mijns inziens afbraak aan het geheel.

Marco
 
Over boutjes en moeren, als er een Hornbach in de buurt zit kan je inbusboutjes gewoon per stuk halen (in vele maten en soorten). Meestal neem ik 1 exemplaar oud mee en kijk wat het beste past (soms zijn de originele lengtes niet te krijgen).

En voor je GSX zit er mooi uit ! En hoe rijdt hij nu ?
 
Leuk, maar waarom heb je het suzuki embleem terug gemonteerd? Dat doet mijns inziens afbraak aan het geheel.

Marco

Misschien haal ik hem er nog wel af. Had het eigenlijk glad moeten plamuren maar dat is makkelijk praten achteraf.
 
Over boutjes en moeren, als er een Hornbach in de buurt zit kan je inbusboutjes gewoon per stuk halen (in vele maten en soorten). Meestal neem ik 1 exemplaar oud mee en kijk wat het beste past (soms zijn de originele lengtes niet te krijgen).

En voor je GSX zit er mooi uit ! En hoe rijdt hij nu ?

Goeie tip thanks!

Hij rijd heerlijk nu, hij stuurt echt strak met de nieuwe schokdempers. Je merkt wel dat het geen ohlins zijn, op hoge snelheid is hij heel stabiel en comfortabel (wat het belangrijkste is). Op lage snelheid is hij wel echt stug.

Motorblok loopt als herboren, die inlaat klep die open bleef staan maakt heel veel verschil. Hij loopt stationair nu gewoon regelmatig terwijl daarvoor hij heel onregelmatig liep.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan