GSX750F, start moeilijk

Nivardo

Rookie
7 mrt 2018
9
0
Voorschoten
goeie avond allemaal ff voorstellen... Ik ben een beginner rijder en zit op een suzukigsxf750.ik heb hem pas een half jaar en we hebben aardig wat km afgelegd samen :') kleine onderhoud doe ik zelf... Maar nu heb ik een grotere probleem en heb daarbij jullie advies en kennis nodig :$ het begon 3 weken geleden met startproblemen en ik dacht aan de acuu... Die heb ik gelijk laten afmeten en bleek in prima staat te zijn,vorige week werd het erger en er kwam een knal uit de uitlaat.. Dat barde me wel zorgen... Ik heb nog een paar dagen nog gereden en ging prima... Tot de dag van vandaag. Hij starte moeilijk met klap uit de uitlaat en heel veel rook.. Ik zag ook olie bij de uitlaat .. En stationair draaien zat er niet in... Steeds uitvallen. Heeft iemand en klein vermoede wat het kan zijn of wat me te wachten staat? '(
 
Om te beginnen een goeie avond toegewenst... Ik ben heel blij met jullie reactie en ik ga zeker doen wat ik te horen kreeg... Ik heb een repairkit voor caburateur besteld en ook de benzine tankkraan... En ja..... Een hoop geld uitgegeven.. Maar ja... Met de hoop dat mijn baby perfect rijd en nog zeker twee jaar plezier van heb... Thanks voor jullie advies en ik hou jullie op de hoogte... Vriendelijk groet
 
Hoeveel km's had dat blok dat kapot is? En heb je enig idee over de onderhouds geschiedenis bij de vorige eigenaar?
Want dit zijn wel ernstige problemen, zijn doorgaans oerbetrouwbare blokken.
Ik heb trouwens een stil vermoeden dat de kosten die je nu doet je al bijna evengoed aan een andere tweedehandse GSX F had kunnen uitgeven ...

Misschien een interessant topic voor je:
Het grote GSX-F topic deel 13
Er staat nu 30,000 op de teller nu kwa ouderhoud ging het prima... Ik ben de tweede eigenaar.. Ik heb nl repairkit voor carburateur en brandstofkraan besteld met de hoop dat het goedkomt..bedankt voor al die advies en ik hou jullie op de hoogte.. Vriendelijk groet
 
Terug
Bovenaan Onderaan