GsxCR 1200

moto is begin dit jaar toch af geraakt. Nu staat hij weer op de brug voor wat verbeteringen O-)
 

Bijlagen

  • IMG_20200426_115350.jpg
    IMG_20200426_115350.jpg
    761,8 KB · Weergaven: 35
  • IMG_20200426_115419.jpg
    IMG_20200426_115419.jpg
    675,2 KB · Weergaven: 36
  • IMG_20200426_132407.jpg
    IMG_20200426_132407.jpg
    700,9 KB · Weergaven: 37
  • IMG_20200426_132420.jpg
    IMG_20200426_132420.jpg
    382,5 KB · Weergaven: 44
Olie temperatuur sensor en display toegevoegd. Op warme zomerdagen was ik niet zeker of hij koel genoeg blijft. Dat kan ik dus nu checken.
Sensor zit in the main oil gallery. Net na de koeler dus. Hoop hier maximaal 85 graden af te lezen...
Of kan/mag het nog wat meer zijn?
 

Bijlagen

  • 16097073803505630718961381914413.jpg
    16097073803505630718961381914413.jpg
    143,8 KB · Weergaven: 19
  • 160970742199626602930364147886.jpg
    160970742199626602930364147886.jpg
    140 KB · Weergaven: 19
En ook sensir voor de zijstandaard toegevoegd. Was 1 keer met de standaard nog uitgeklapt vertrokken en was bij de volgende bocht toch wat geschrokken....
Sensor is van Honda. Moest de standaard wel wat aanpassen. Doorslijpen, 180° draaien en terug lassen. Anders zat de sensor aan de achterzijde en tegen de uitlaat.
 

Bijlagen

  • 16097075732894279232981071639495.jpg
    16097075732894279232981071639495.jpg
    153,1 KB · Weergaven: 14
  • IMG_20201107_180804.jpg
    IMG_20201107_180804.jpg
    206,1 KB · Weergaven: 10
En achterspatbord gemaakt van alie express exemplaar. Opwarmen met warme lucht pistool een hier en daar wat plooien. Valt niet te veel op en kost niet veel. Dat was het plan.
 

Bijlagen

  • IMG_20201221_214215.jpg
    IMG_20201221_214215.jpg
    226,4 KB · Weergaven: 19
Nu nog bezig met motor sliders en Bier opener. Maar hiervoor moet ik eerst wat frezen aan de bestaande brackets en de beschadigde doppen vervangen.
 

Bijlagen

  • IMG_20201228_151544.jpg
    IMG_20201228_151544.jpg
    223,9 KB · Weergaven: 21
  • IMG_20201228_152627.jpg
    IMG_20201228_152627.jpg
    202,3 KB · Weergaven: 21
Olie temperatuur sensor en display toegevoegd. Op warme zomerdagen was ik niet zeker of hij koel genoeg blijft. Dat kan ik dus nu checken.
Sensor zit in the main oil gallery. Net na de koeler dus. Hoop hier maximaal 85 graden af te lezen...
Of kan/mag het nog wat meer zijn?

Gezien de ervaring met mijn B1200 zit je gemiddeld rond de 90 a 100 graden eenmaal opgewarmd, warme dagen in de stad rijdend of juist flink doorgassend kan je best 120 graden zien wat richting de bovengrens van de olie gaat. Er zit geen thermostaat in het oliekoelsysteem.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan