GsxF ombouw Bobber / Dragger + 305 tire mono achterbrug

Vandaag , enkel tot het plooien geraakt , druk op het werk.

full


full
 
Twee brugstukken samen gelast , en even gepast
Een beetje te superstreched !! velg moet nog 15 cm terug is te lang .
was een beetje te enthousiast met de lengte blijkbaar .
in ieder geval plaats genoeg om het zitje te verlagen en plaats genoeg voor de
uitlaten.
verdere ontwikkelingen volgen !!!
Foto's beetje aan de donkere kant maak morgen nieuwe

CVTV

brug te lang :?

full


armen tekort :]

full
 
Vooras huis van mijn oude gsxf brug eraf gehaald ,
Zo doen we ook nog eens aan recyclage :)
deze zal nog in een grotere buis geschoven worden om passend
te maken op de mono (ook qua sterkte)
zo hoef ik ook geen nieuwe naaldlagers en dergelijke te kopen.
weet iemand trouwens in welk soort metaal de as gemaakt is die erin past ?
staal 32 ? of 52 ? heb geen idee , zou deze ook willen versterken door te vervangen
in sterker materiaal.
Weet dat de nieuwere bikes gebruik maken van holle en grotere assen , maar dan
moet ik ook alles aanpassen hé.

full
 
Hello ,

Hele stap voorwaarts terug , na heel wat quad invloeden door Bert (bertmat.be)
voor mijn achterbrug , vond ik heel wat stukken die me een heel stuk vooruit hielpen
zoals bv de exentriek die ze bij monobruggen gebruiken om de ketting aan te spannen ,
alsook de tandwielhouder en de schijfremhouder .
Deze stukken moest ik eigenlijk volledig zelf draaien wat wel mogelijk was maar wel ten koste van terug een paar maand extra werk enz ...
Het feit dat Bert met nogal pro machienes (quad & bikes) bezig is in het competitie milieu heb ik zijn goede raad gevolgd en voor de originele gas gas produkten gekozen.
De achteras wordt dus stilaan voltooid .
Hieronder wat foto's van deze stukken , assemblage volgt in de loop van de volgende week.

Assembly :

full


as :

full


tandwielhouder :

full


Tandwielhouder :

full


Schijfrem houder :

full


Assembly :

full
 
Vandaag behuizing gedraaid voor de excentriek , behuizing wordt daarna vast gelast
aan de achterbrug .

full


full
 
Ten eerste wens ik aan iedereen een gelukkig nieuw jaar en 1 met
leuke verbouwingen.
We zijn terug van weg geweest.
intussen is de aandrijflijn achteraan voltooid , een hele tijd heb ik echt moeten
zoeken en bemiddelen om een passende velg te vinden.
tot zelfs een echte formule 3000 velg.
het enige probleem hier was the one bolt connection die was te complex om te maken alsook de conische vorm hiervan was een beetje teveel van het goede.
De band moet ik nu nog proberen te bemachigen , nogal veel onlineshops tonen dat ze stock hebben maar tot nu toe kon geen enkele mijn band effectief bestellen.
De velg is een DOTS Hanzo en hierop komt een AVON Cobra 300/30/18 voor de 330 VENOM van avon heb ik geen velg kunnen vinden had hiervoor een 12j / 13j nodig maar deze velgen tikten nogal aan in mijn portefeuille 1200€ stuk .
foto's zullen binnenkort terug geupdate worden eerst moet mijn velg binnen zijn.

full


full
 
Laatst bewerkt:
We zijn er terug ,

nog enkele foto's van de vorderingen , begint er al op te trekken .
aléé voor mij toch.
De metzler 300 tire blijft toch wel iedere keer indruk maken , de vooropgestelde Avon 315 was eerder een teleurstelling , qua levertermijn en zelfs qua uitzicht.


full


full


De open ruimtes worden nog benut met : Batterij , uitlaat ...

full


full


full
 
Hij word zekers heel uniek en extreem!Das zeker.Vind persoonlijk die gsxf maar lelijke hokken maar goed dat zei je al in de openingspost dat je lekker tegendraads wou.
Nou dat lukt aardig dacht ik.Zeker respect wat je doet. :}
 
Ik vind het geweldig origineel en super goed gemaakt, maar mooi kan ik het helaas niet vinden, sorry :$ , de achterkant past niet bij de voorkant.

Maar goed hij is nog niet af, en zoals gezegd hulde voor de originaliteit en technisch
vernuft :} :}
 
Ik vind het geweldig origineel en super goed gemaakt, maar mooi kan ik het helaas niet vinden, sorry :$ , de achterkant past niet bij de voorkant.

Maar goed hij is nog niet af, en zoals gezegd hulde voor de originaliteit en technisch
vernuft :} :}

you got a point , maar inderdaad hij is nog niet af , achterkant moet nog met van alles worden voorzien oa.: uitlaten , rear fender , nog wat licht , .....
alvast de uitlaten volgen snel.
maar inderdaad achterkant ziet er nu iets te kaal uit waardoor het lijkt niet te passen.
mvg

tony
 
Bij deze ,

2 x gas gas by krieger , nu nog de verbinding naar de cilinders dat wordt nog even puzzelen.

full



full



full


full


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan