GSXF-topic: Veluwe, Posbank en Vleesch

In plaats van de BBQ wil ik vandaag een grote pan Chili Con Carne maken zodat degenen die morgen meerijden wel wat te eten hebben.
 
In plaats van de BBQ wil ik vandaag een grote pan Chili Con Carne maken zodat degenen die morgen meerijden wel wat te eten hebben.
Vind ik geen slecht idee!
Ook heel tof van je dat je die moeite daarvoor wil doen ;) !
 
Ik denk zelf dat het net als die storm van donderdag wel mee zal vallen. Die viel ook helemaal uit elkaar toen die eenmaal Nederland binnen trok.
En op 22 April was er ook een rit, waarbij heel veel mensen hadden afgezegd omdat het zou gaan onweren, hagelen en continue regen.
Uiteindelijk onderweg maar 1 buitje gehad. :+
 
Ik kijk echt enorm uit naar de rit, maar als het echt met bakken uit de lucht komt haak ik helaas ook af. Ik wacht tot morgen 10 uur af en kijk dan even op buienradar. Vooralsnog zegt het KNMI: Zondag overdag zijn er aanvankelijk flinke perioden met regen, het is koel. In de loop van de middag klaart het mogelijk wat op, maar dan kunnen er wel enkele buien voorkomen, onweer en windstoten zijn daarbij niet uit te sluiten. De maximumtemperatuur ligt rond 16 graden, in langduriger regen slechts rond een graad of 13.

:(
 
ik meld me voor morgen ook ff af. gezien het weeer etc. voor volgende week is het bij mij het zlefde als flux.. dagje tt achter de rug:) maar als het dan door gaat dan kom ik wel opdagen
 
Ik duik m'n nest in. Sta morgen om 11 uur bij het tankstation en zie vanzelf wel wie er komt.
Trusten all :W
 
Ai, zo krijgen we een negatief sfeertje, ikmeld me ook af. Ben net thuis van 3 weken Italie en ben nogal kapot. maandag weer aan de bak, dus alleen morgen om de boel een beetje op te ruimen:(
Ik zou wel kunnen leven met een weekje verzetten, overigens ook TT achter de rug dan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan