GSXF-topic: Veluwe, Posbank en Vleesch

@ jochem.. ik had al ja gezegd.. als ik er niet op sta.. ZET ME OP DE VLEEEEESCHLIJST! oja en ook voor het ritje:)

hmm gelukkig niet teveel schade aan jezelf! even rustig aan en hopen dat je voor dit uitje weer kan rijden:)
 
Morgen ga ik de rit voor het eerst rijden, en dat zonder navigatie. Eens kijken waar ik allemaal uitkom.

Voor de BBQ heb ik net toch besloten dat het handiger is dat degenen die zich aangemeld hebben een bedrag voor de betreffende datum overmaken. Laten we zeggen € 10,- pp voor vlees, drinken, plastic borden/bestek en kolen :?

Voor mijn rekeningnummer graag even een PB sturen.
 
Morgen ga ik de rit voor het eerst rijden, en dat zonder navigatie. Eens kijken waar ik allemaal uitkom.

Voor de BBQ heb ik net toch besloten dat het handiger is dat degenen die zich aangemeld hebben een bedrag voor de betreffende datum overmaken. Laten we zeggen € 10,- pp voor vlees, drinken, plastic borden/bestek en kolen :?

Voor mijn rekeningnummer graag even een PB sturen.

flux heetf ene ban van 3 weken dus kan de 22e pas weer posten.
maar wss gaan we wel mee.
sowieso ovb van het weer.
maar als overmaken tot 22 juni kan komt het wel goed :)
 
Diepe zucht voor het weer van stal halen, poetsen, kettingspannen en olie bijvullen van de GSX, maar *O* voor deze rit. Zet me maar op de lijst :P
 
Moet wel tijd hebben om te leren ;)

Hebben we al beetje idee voor tijdsplanning?
Kan ik misschien aan de hand daarvan mn zekerheid vaststellen :p

Rond uurtje of 11 verzamelen bij tankstation Total aan de Apeldoornseweg in Arnhem. Rond 11.30 vertrek voor een rondje wat ik nog steeds moet rijden (shame on me, of is er een vrijwilliger die een mooie route op een navigatie kan krijgen en wil voorrijden? )

Eerste deel sowieso over de Posbank, met een paar hele scherpe haarspeldjes zonder vangrail.

Bij terugkomst verzamelen bij mij op het plein, ruimte genoeg voor de motoren, en de BBQ, huiskamer staat al klaar in de vorm van 2 partytenten.
 
Rond uurtje of 11 verzamelen bij tankstation Total aan de Apeldoornseweg in Arnhem. Rond 11.30 vertrek voor een rondje wat ik nog steeds moet rijden (shame on me, of is er een vrijwilliger die een mooie route op een navigatie kan krijgen en wil voorrijden? )

Eerste deel sowieso over de Posbank, met een paar hele scherpe haarspeldjes zonder vangrail.

Bij terugkomst verzamelen bij mij op het plein, ruimte genoeg voor de motoren, en de BBQ, huiskamer staat al klaar in de vorm van 2 partytenten.

nee zou graag achteraan willen rijden :9 maar zou dan de route ook wel willen hebben ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan