GSXF-topic: Veluwe, Posbank en Vleesch

Ik zal me gedragen. Kom zelf uit Arnhem dus is voor mij een thuiswedstrijd. Altijd leuk. Maar rijd alleen een rondje mee als het weer het toelaat. BBQ haak ik af.

Groeten Michel
 
Ik zeg sowieso af... :(
Mn motor doet sinds vandaag niet lekker lopen... denk hele grote motorblok beurt nodig...
 
nou ik ga morgen met soesie naar de garage... in t beste geval bougies, maar ik gok kleppen stellen/synchroniseren en ergens hoor ik n ketting tikken in t blok... nokkenasketting stellen/vervangen???
 
De voorspelling is nu een 5, gisteren was het nog een 4. Morgen hak ik de knoop door of het wel of niet doorgaat. Zelf maakt het voor mij niet uit om door de regen te rijden, maar beetje zonde van de BBQ die dan in het water valt.
 
Kan er nog eentje mee? Dan mag je mij ook bij op de lijst zetten! *O*
Ik heb deze week nog mijn nieuwe motorkleding!

ene ... rijden door de regen ... daar ben ik ook niet vies van - heb immers een goed regenpak bij :]
 
De voorspelling is nu een 5, gisteren was het nog een 4. Morgen hak ik de knoop door of het wel of niet doorgaat. Zelf maakt het voor mij niet uit om door de regen te rijden, maar beetje zonde van de BBQ die dan in het water valt.
Spannend!
Doet ie et of doet ie et niet! :+

Morgen al? Zou je niet wachten tot vrijdag of zaterdagochtend?
Dan is er minder tijd om in te kopen voor bbq + lunchplek in te lichten ;)
denk ik..
 
Laatst bewerkt:
Ritje gaat door!!! *O* })Dat klopt, de lunchplek ga ik vanavond bellen. BBQ gaat niet door. -O-

Degenen die het geld al hebben overgemaakt krijgen dat van mij weer terug. Of ter plekke of ik maak het weer over.
Wat jammer van de BBQ '(
Maar wel goed voor de rit *O* :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan