gsxf600 25 kw?

zeug

Die hard MF'er
7 mei 2007
332
0
ik heb een gsx600f uit 91 gekocht op kenteken 25 kw enzo dus dat is geen punt nou vraag ik me alleen af of het wel echt 25 kw is of dat ik gewoon niks gewent ben,

gegevens:
ong 4,5 sec op 100 km/h
140 in z'n 2

top tot nu toe 170 met nog zat toeren en een versnelling over

klopt dit met de 25 kw die op m'n kenteken staat? ik vind het namenlijk nogal hard gaat al met al
 
ik heb een gsx600f uit 91 gekocht op kenteken 25 kw enzo dus dat is geen punt nou vraag ik me alleen af of het wel echt 25 kw is of dat ik gewoon niks gewent ben,

gegevens:
ong 4,5 sec op 100 km/h
140 in z'n 2

top tot nu toe 170 met nog zat toeren en een versnelling over

klopt dit met de 25 kw die op m'n kenteken staat? ik vind het namenlijk nogal hard gaat al met al
Ff run op een testbank laten maken...Meten is weten. :]
Aan wat jij scrhijft leid ik wel af dat hij werkelijk 25 kW is.
Het toerental kan ondanks die 25 kW kit gewoon nog steeds tot de begrenzer oplopen.
en 170 km/u op de teller is ook niet echt abnormaal, trek daar minimaal 5% tellerafwijking vanaf dan kom je dus op net ff over de 160 km/u uit terwijl de vol vermogen versie de 200 moet kunnen halen.
Die 40 km/u verschil lijkt misschien weinig tot je bedenkt dat de luchtweerstand kwadratisch toeneemt met de snelheid. anders gezegd; om de helft van de topsnelheid te rijden heb je slechts 10% van het vermogen nodig.
 
Denk wel dat ie begrenst is hoor. Vol vermogen moet ie makkelijk de 220 op de teller halen. Heb er zelf ooit ook 1 gehad en als je dan in zn 4 of 5 doortrekt moet ie bij ongeveer 7000 toeren ineens extra gaan versnellen. Doet de jouwe dat niet en trekt ie bij 7000 niet echt extra door dan zal ie wel begrenst zijn.

en inderdaad...... meten is weten.... weet je precies hoeveel hij nu echt geeft, maar om daar geld aan uit te gaan geven?
 
Mijn zx6r is ook begrenst en is razend snel, zit zomaar op de 100 en trekt in de 3de versnelling naar de 150 /160 toe (volle toeren) in de 6 haalt ie de 170/180 dit komt gewoon te weinig kracht in de toeren , en teveel tegen wind en tegenwerkende krachten...
 
Terug
Bovenaan Onderaan