gsxf600 als 25kw ?

Rizkit

MF'er
19 okt 2003
192
0
Beersel
ik zie hier een soez gsxf600 staan met 25kw-settings ?
is dit fijn om mee te rijden of halen alle 125tjes me in? de gsxf weegt 208kg , gaat ie dan nog vooruit met 34 pk ?
 
krijg ik dan zo'n toestanden als een terug getuned hayabusa-blok ? :)
dit zou ik ten zeerste NIET apprecieren.

ik wil gewoon een motor die 25kw is en die waarmee je makkelijk ook op autosnelweg
kan rijden.( dit zie ik niet zo vlug gebeuren met een rs125 od. )
als er mensen zijn met zo'n motor onder de 3000 euro ...
 
ik rij zelf een diversion 600, en heb zelf weinig last op de snelweg (top van 140, dan houd het wel op voor mij). Dat met zo'n 200 kilo aan gewicht ongeveer gaat het denk ik ook wel lukken op een gsx600f.

Voor mezelf genoeg fun en genoeg power, voorlopig :)
 
Ik heb een ZX-6R 25 kW. De motor is op zichzelf best licht, dus dat is het probleem niet. Ik kan zeer goed meekomen met het verkeer. Andere motoren zijn vaak ook wel goed bij te houden, alleen op de top lever je in (+/- 170).

Ik heb op mijn zoektocht naar een 25 kW motor (of een die terug te tunen was) wel te horen gekregen dat een GSX-F zeer duur is om terug te tunen... Misschien klopt mijn info niet, in dat geval mijn excuses.

Suc6 met de zoektocht.

Groet, David
 
Mijn "25KW" NC30 doet nog 210.......maar sterke twijfel of iet wel is dus.
Maar ik ben nu al gewend aan het vermogen en wil al meer.
 
Ik heb een ZX-6R 25 kW. De motor is op zichzelf best licht, dus dat is het probleem niet. Ik kan zeer goed meekomen met het verkeer. Andere motoren zijn vaak ook wel goed bij te houden, alleen op de top lever je in (+/- 170).

Ik heb op mijn zoektocht naar een 25 kW motor (of een die terug te tunen was) wel te horen gekregen dat een GSX-F zeer duur is om terug te tunen... Misschien klopt mijn info niet, in dat geval mijn excuses.

Suc6 met de zoektocht.

Groet, David
Klopt, ik heb ook een zx6r ('97) met 25kW gereden. Ook af en toe op een 600F maar die trok me er wel uit. Ook lag de top rond de 190 terwijl ik max 170 reed.

Wat ik me heb laten vertellen is dat het terugtunen rond de 400,- kost, terwijl mijn begrenzer (4 ringen) nog geen 4 euro materiaal was + een uur arbeid *D
 
Hoi,

Ik heb dus momenteel een GSX600F uit 1996 en nog te koop ook !

Het vermogen is dus totaal niet om over te klagen, hij trekt hard op en zoals jvdvalk zal zei, ik rij een zx6r eruit... (athans toen hij nog 25 kw had)

Op de snelweg is helemaal geen probleem, ook een bmw m3 kun je d'r mee pakken zegmaar !

Te koop, GSX600F '96 25kw

Als je interesse hebt, hoor ik het graag, hij heeft 50000 km en ik vraag d'r 2700,- euro voor.

Bart
 
Mijn "25KW" NC30 doet nog 210.......maar sterke twijfel of iet wel is dus.
Maar ik ben nu al gewend aan het vermogen en wil al meer.

komt door die hrc kit he....

ik zweer het je, haal die 25kw kit er uit en je gaat door de geluidsbarieere! en dat terwijl je een kneedown maakt! Op je achterwiel!!!!!

maar jah... daar help jou ultra coole pak ook bij he...



})
 
ik heb dus ook een gsxf600, en ik vind het nog prima rijden, ik heb wel het laatste model ik weet niet om welk model jouw vraag gaat, maar het zal niet veel schelen denk ik.

Ik vind het nog erg goed rijden, dus een aanrader :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan