gsxr 1000 k1 en 750 k1 blok/onderdelen te koop

Veilside

MF veteraan
27 jan 2005
2.218
3
Saaidam
heb een k1 gsxr 1000 blok en k1 750 blok te koop,

1000 blok compleet met draadboom en computer lekt wel water naar olie dus zelf effe kieken of voor onderdelen.

750 blok ligt uit elkaar.

dus geef maar gil wat je nodig heb,

over de prijs valt altijd te praten heb geen flauw benul wat ik er voor moet vragen
 
heb een k1 gsxr 1000 blok en k1 750 blok te koop,

1000 blok compleet met draadboom en computer lekt wel water naar olie dus zelf effe kieken of voor onderdelen.

750 blok ligt uit elkaar.

dus geef maar gil wat je nodig heb,

over de prijs valt altijd te praten heb geen flauw benul wat ik er voor moet vragen

:?
 
Laatst bewerkt:
kop gescheurd? of alleen de pakking, want water bij olie is meestal niet goed en kan het hele blok verzieken.
 
kop gescheurd? of alleen de pakking, want water bij olie is meestal niet goed en kan het hele blok verzieken.

Weet niet wat er aan de hand is daarom heb ik hem er onder vandaan gehaald het 1000 blok want hij zat onder een 750 en aangezien ik een 750 blok weer er onder wou hebben heb ik nog niet gekeken wat er loos is

daarom heb ik ook neer gezet of voor onderdelen
 
Weet niet wat er aan de hand is daarom heb ik hem er onder vandaan gehaald het 1000 blok want hij zat onder een 750 en aangezien ik een 750 blok weer er onder wou hebben heb ik nog niet gekeken wat er loos is

daarom heb ik ook neer gezet of voor onderdelen


ps hij lekte water naar olie toen is de koppaking vervangen en toen lekte ie nog steeds water naar olie dus toen er onder vandaan gehaald en in de schuur gelegd en niet veder naar gekeken
 
heb je van die k750 K1 alleen het blok of ook nog andere nderdelen liggen?
 
ik had precies hetzelfde met mn 750 blok.
bleek er een piepklein gaatje in de middelste vriesdop in de kop te zitten.
die doppen kan je niet los bestellen, maar als je een alu busje conisch draait, kan je die erin slaan en lijmen en dan dicht het goed af.
 
ik had precies hetzelfde met mn 750 blok.
bleek er een piepklein gaatje in de middelste vriesdop in de kop te zitten.
die doppen kan je niet los bestellen, maar als je een alu busje conisch draait, kan je die erin slaan en lijmen en dan dicht het goed af.

heb je toevallig meer info daar over

mail me anders effe thanks
 
Terug
Bovenaan Onderaan