gsxr 1000 K1

RFX900PAUL

MF'er
5 feb 2006
53
0
Vught
Heb sinds gisteren een droom van een motor gekocht: Suzuki GSXR 1000 K1.
Wil hier graag zo veel mogelijk info over. Weet iemand waar ik mensen kan vinden op het forum die ook zo'n Blauw-witte superbike hebben?
Foto's maak ik van het weekend wel.
 
Heb sinds gisteren een droom van een motor gekocht: Suzuki GSXR 1000 K1.
Wil hier graag zo veel mogelijk info over. Weet iemand waar ik mensen kan vinden op het forum die ook zo'n Blauw-witte superbike hebben?
Foto's maak ik van het weekend wel.
Betreffende de blauw -witte superbike van je:
- krukaslagers gaan zeer snel stuk, ben je er niet tijdig bij loopt blok vast
- olieverbuik stijgt significant zodra ie boven de 24dkm komt
- voorvorkkeeringen K1 zijn slecht, dienen om de ca. 8000km vervangen te worden
- vermogen startmotor is te klein om opstartkoppel te generen, elke 2-3 jaar heb je een nieuwe nodig
- achterdemper is waardeloos instelbaar
- binnendiameter gaskabel is te klein tov gaskabel zelf, kan blijven hangen
- bij hard remmen treden resonanties op in het rijwielgedeelte
Droom je nu nog steeds :?















de rood/zwarten hebben daar allemaal geen last van ;)
 
Laatst bewerkt:
Betreffende de blauw -witte superbike van je:
- krukaslagers gaan zeer snel stuk, ben je er niet tijdig bij loopt blok vast
- olieverbuik stijgt significant zodra ie boven de 24dkm komt
- voorvorkkeeringen K1 zijn slecht, dienen om de ca. 8000km vervangen te worden
- vermogen startmotor is te klein om opstartkoppel te generen, elke 2-3 jaar heb je een nieuwe nodig
- achterdemper is waardeloos instelbaar
- binnendiameter gaskabel is te klein tov gaskabel zelf, kan blijven hangen
- bij hard remmen treden resonanties op in het rijwielgedeelte
Droom je nu nog steeds :?



Lekker positief nieuws !!
Als ik dat nu toch weet dan houdt ik daar toch rekening mee met het onderhoud of zonodig maar meteen laten vervangen.Blijft staan dat het voor mij een droom van een motor is.
Iig
 
Betreffende de blauw -witte superbike van je:
- krukaslagers gaan zeer snel stuk, ben je er niet tijdig bij loopt blok vast
- olieverbuik stijgt significant zodra ie boven de 24dkm komt
- voorvorkkeeringen K1 zijn slecht, dienen om de ca. 8000km vervangen te worden
- vermogen startmotor is te klein om opstartkoppel te generen, elke 2-3 jaar heb je een nieuwe nodig
- achterdemper is waardeloos instelbaar
- binnendiameter gaskabel is te klein tov gaskabel zelf, kan blijven hangen
- bij hard remmen treden resonanties op in het rijwielgedeelte
Droom je nu nog steeds :?


de rood/zwarten hebben daar allemaal geen last van ;)

Ik denk dat je eerder wakker ligt dan droomt als ik dat hierboven zie ;)
 
Ga morgen een tochtje maken met mijn mooie "nieuwe"motor , we rijden vsnuit Vught richting Utrecht en dan maken we daar een tochtje , heeft een naam maar weet niet welke tocht. En zenuwachtig word ik alleen (lees adrealine-kikken) als ik mijn GSXR de sporen geef...................
 
Laatst bewerkt:
Hoi paul, mooie motor joh. Gefeliciteerd.... binnenkort maar eens een paar fototjes plaatsen...

Ik heb trouwens net dezelfde gekocht, maar ben nog bezig met het importeren... (zie link hieronder)
 
Terug
Bovenaan Onderaan