Gsxr 1000 k3 onderdelen VEEL

Bluesoes

MF veteraan
25 mrt 2007
1.614
0
Wegens het afbreken van streetfighterproject heb ik een stapel gsxr1000k3 onderdelen liggen , eigenlijk een complete motor zonder kuipen (wel met kont en tank)

Ik ga niet alles opnoemen wat erbij zit maar o.a dus een complete voorvork, motorblok compleet met alle electronica, uitlaat systeem , contactslot ect, set wielen ect ect

nu alleen nog een tank , remschakelset, clip-on's , achterlicht en achterbrug

Heb je wat nodig kan je me mailen op Paul apestaart fidego punt nl

Als je alles compleet meeneemt mag het voor een hele mooie prijs weg

full
 
Laatst bewerkt:
foto uitlaatje?

Is gewoon standaard uitlaat, demper is niet super netjes meer .. kennis van me heeft hem nu tijdelijk op zijn racer zitten dus kan er geen foto van maken

Liefst verkoop ik de uitlaat ook in een met het blok en electonica e.d ...
 
Hoeveel voor de voorvork en is de achterveer ook te koop?

Voorvork zoals op de foto helemaal compleet voor 650 euro, achtershock heb ik ook nog voor 75 euro .. achterbrug is er ook nog ;)

voorvork is laatst nog geserviced bij hyperpro en voorzien van nieuwe keringen en olie , daarna niet meer gemonteerd geweest

Ik zeg prijsje voor de kont compleet?? ;)

Kont compleet dus kuip , undertail, voorzadel , achterzadel, afdekkapje, achterlicht .. 250,- euro .. evt ook subframe erbij te koop
 
Laatst bewerkt:
echt wel, die si de hele dag dag bezig met aan de ene kant eten erin stoppen, en daarna het er aan de andere kant weer uit zien komen :P


mmm ff een krantenwijkie nemen, dat blok staat vast wel mooi in dat hok van mij :P
 
echt wel, die si de hele dag dag bezig met aan de ene kant eten erin stoppen, en daarna het er aan de andere kant weer uit zien komen :P


mmm ff een krantenwijkie nemen, dat blok staat vast wel mooi in dat hok van mij :P

Voor jou een heel schappelijk prijsie peet ;)

wat moet draadboom met cdi en sloten set kosten

Ik verkoop de kabelboom en cdi e.d alleen in combinatie met het blok en injectie enzo ..

je hebt de cdi en kabelboom niet nodig bij de slotenset trouwens bij dit model :)
 
Voor jou een heel schappelijk prijsie peet ;)Ik verkoop de kabelboom en cdi e.d alleen in combinatie met het blok en injectie enzo ..

je hebt de cdi en kabelboom niet nodig bij de slotenset trouwens bij dit model :)

heb een blok liggen compleet maar m,n hond heeft ff aan de draadboom zitten kluiven stuk of 5 belangrijke stekkers er afgerukt/versnippert vandaar de vraag .... en zoek nog een contactslot( ben beetje spullen aan het zoeken voor m'n project)
 
heb een blok liggen compleet maar m,n hond heeft ff aan de draadboom zitten kluiven stuk of 5 belangrijke stekkers er afgerukt/versnippert vandaar de vraag .... en zoek nog een contactslot( ben beetje spullen aan het zoeken voor m'n project)

aha vandaar , da's ruk ja :( andere kerel hier op mf heeft een hoop 750 spullen staan die heeft ook nog een complete slotenset te koop die moet volgens mij ook passen ...

of je koopt natuurlijk bij mij gewoon het complete blok met cdi/kabelboom/tellerbak/slotenset ect ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan