gsxr 1000 K3 te koop

~
Ik zie geen knipoog achter het woordje "droplul", en daarom reageer ik maar ff (ondanks dat R-devil 8-) dat ook al gedaan heeft zie ik)...

Ik maak je niet voor leugenaar uit (hoezo ik ben snel op m'n teentjes getrapt :o ), ik corrigeer je alleen ff, omdat ik denk dat je een vergissinkje maakt, door te zeggen dat het hier niet om een slip-on gaat, terwijl dat WEL het geval is.OK, als je het zo bedoelde bied ik bij deze mijn excuus aan.

Maar als we dan toch aan het discuseren zijn............ik ben het niet met je eens .
Een slip-on is in mijn optiek een demper met een linkpijp die je op je originele bochten set moet aansluiten. in sommige gevallen moet er zelf wat van de originele bochtenset worden afgezaagd

Anyway................bij deze een woensdagmiddag kick
 
\
Ik zie geen knipoog achter het woordje "droplul", en daarom reageer ik maar ff (ondanks dat R-devil 8-) dat ook al gedaan heeft zie ik)...

Ik maak je niet voor leugenaar uit (hoezo ik ben snel op m'n teentjes getrapt :o ), ik corrigeer je alleen ff, omdat ik denk dat je een vergissinkje maakt, door te zeggen dat het hier niet om een slip-on gaat, terwijl dat WEL het geval is.




OK, als je het zo bedoelde bied ik bij deze mijn excuus aan.~

Bij deze accepteer ik die. :)

Maar als we dan toch aan het discuseren zijn............ik ben het niet met je eens .
Een slip-on is in mijn optiek een demper met een linkpijp die je op je originele bochten set moet aansluiten. in sommige gevallen moet er zelf wat van de originele bochtenset worden afgezaagd

Oké, nog 1 keer dan, want je zit er toch ècht naast met je redenering :Y

Een slip-on duidt op een demper die je over de linkpijp kunt schuiven("to slip"), waarbij je deze met veertjes op z'n plek houdt.
Daartegenover staat een bolt-on, waarbij je de demper m.b.v. een aantal schroeven ("bolts") vastmaakt aan de linkpijp.

That's it, meer valt er niet over te zeggen.

Daarnaast heb je een volledig systeem ("full system"), wat jij hebt dus, waarbij ook de originele uitlaatbochten vervangen zijn door RVS of titanium, welke dus direct aangesloten zijn op de cilinders.
Daartegenover staat een half systeem ("half system"), waarbij je alleen een andere demper plus linkpijp (kan zowel bolt-on of slip-on zijn) gemonteerd hebt, en waarbij de originele bochtenset nog gewoon op je cilinders aangesloten zit.

slip-on <-------> bolt-on

full system <-------> half system


:)


Anyway................bij deze een woensdagmiddag kick


Bij deze nog een donderdagochtend kick!

:W
 
Een bolt ON is een demper die direct op de originele bochten word gemonteerd
(gebout).

IK zou zeggen kijk maar op de site van Yosimura, daar maken ze een mooi onderscheid tussen een slip-on en een full-system.


KICK 8-)
 
Een bolt ON is een demper die direct op de originele bochten word gemonteerd
(gebout).

IK zou zeggen kijk maar op de site van Yosimura, daar maken ze een mooi onderscheid tussen een slip-on en een full-system.


KICK 8-)

'T wil maar niet echt tot je doordringen hè? :) Heb ik nog zo m'n best gedaan in m'n laatste reactie ;(

Onderscheid tussen slip-on en full-system? Zucht... :N ....laat maar |( :)

Nog maar een kick voor die machine van je! :W
 
In de volksmond is een slip-on een losse einddemper die je op je originele systeem zet en een full-system is een compleet systeem vanaf het blok.

:W
 
In de volksmond is een slip-on een losse einddemper die je op je originele systeem zet en een full-system is een compleet systeem vanaf het blok.

:W

Oke, en als het niet in de volksmond is...?

Ik blijf kicken (reacties voor deze mooie machine blijven alleen een beetje uit zie ik). :)
 
mooie machine.. beetje jammer van die slip-on :+ Wel 'n mooie/nette prijs by the way.. :Y


kick voor deze fiets...
 
Laatst bewerkt:
'T wil maar niet echt tot je doordringen hè? :) Heb ik nog zo m'n best gedaan in m'n laatste reactie ;(

Onderscheid tussen slip-on en full-system? Zucht... :N ....laat maar |( :)

Nog maar een kick voor die machine van je! :W
dringt idd niet door..maareeeh sicke bike!!
 
Laatst bewerkt:
Ik zou maar een nieuw topic openen want deze is grenzeloos belachelijk. Ik lag helemaal dubbel _O- _O-


Nah verdomd mooie fiets man met zn full system en slipon demper.
 
Laatst bewerkt:
het is tenminste nu wel duidelijk wat eronder zit toch :+ Al zie ik door de spruitstukken de dempers niet meer. :+
 
Mooie Gixxer te koop!
Mooie Gixxer te koop!
Mooie Gixxer te koop!
Mooie Gixxer te koop!
Mooie Gixxer te koop!
Mooie Gixxer te koop!
Mooie Gixxer te koop!
Mooie Gixxer te koop!
Mooie Gixxer te koop!
Mooie Gixxer te koop!
Mooie Gixxer te koop!
Mooie Gixxer te koop!
Mooie Gixxer te koop!
Mooie Gixxer te koop!
Mooie Gixxer te koop!
Mooie Gixxer te koop!
Mooie Gixxer te koop!
Mooie Gixxer te koop!
Mooie Gixxer te koop!
Mooie Gixxer te koop!
Mooie Gixxer te koop!
Mooie Gixxer te koop!
Mooie Gixxer te koop!
Mooie Gixxer te koop!
Mooie Gixxer te koop!
Mooie Gixxer te koop!
Mooie Gixxer te koop!
Mooie Gixxer te koop!
Mooie Gixxer te koop!

:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan