gsxr 1000 K3 te koop

gixxer2001

MF'er
17 nov 2002
194
0
spijkenisse
te koop

GSXR1000 K3 Bouwjaar 2003
KM stand 28000
Inclusief arrow uitlaat-systeem, en origineel systeem
Motor is afgesteld door Hoeggee, uitdraai en factuur zijn aanwezig.

vraagprijs 7000 euro


full
 
Laatst bewerkt:
Was nog wat vergeten.

Motor is tevens voorzien van:
spy-ball alarm
Digi-gear indicator.

En het arrow-systeem is dus een compleet systeem, en geen slip-on.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb begrepen dat het a.s. zaterdag mooi weer wordt voor een proefritje :] .
Dus geef ik deze top SOES maar even een schopje omhoog.

PS. Wat zit er trouwens een TOP uitlaat systeem onder.

Van voor tot en met de dempers van Arrows ???
 
Laatst bewerkt:
Ja en het is dus lekker wèl een slip-on. ;)

Kick! :W


Als je mensen onterecht voor leugenaar uit maakt kun je je beter afzijdig houden, droplul dat je d'r bent.

Bij deze een plaatje van de uitlaat waar hij is gemonteerd aan de cilinderkop, zodat je dus kan zien dat het wel degelijk een compleet systeem is.

full
 
Als je mensen onterecht voor leugenaar uit maakt kun je je beter afzijdig houden, droplul dat je d'r bent.

Bij deze een plaatje van de uitlaat waar hij is gemonteerd aan de cilinderkop, zodat je dus kan zien dat het wel degelijk een compleet systeem is.

[afbeelding]

Ik denk dat sandberg het goed bedoelde (zie de knipoog)
en hij heeft ook nog eens gelijk, de demper is slip-on je schuift 'm erover.

Dus alletwee gelijk, een compleet systeem met een slip-on demper!

En nu weer lief zijn! :j :Y
 
Zo vatte ik het niet op.
Iedereen weet dat een slip-on, een demper is met een link pijp die je op je originele bochten monteert. En dat is toch wel een heel verschil met een compleet systeem.
 
Als je mensen onterecht voor leugenaar uit maakt kun je je beter afzijdig houden, droplul dat je d'r bent.

Bij deze een plaatje van de uitlaat waar hij is gemonteerd aan de cilinderkop, zodat je dus kan zien dat het wel degelijk een compleet systeem is.

[afbeelding]

Nee hoor, maat van me kent jou irl...
Wel degelijk een slip-on
 
Als je mensen onterecht voor leugenaar uit maakt kun je je beter afzijdig houden, droplul dat je d'r bent.

Ik zie geen knipoog achter het woordje "droplul", en daarom reageer ik maar ff (ondanks dat R-devil 8-) dat ook al gedaan heeft zie ik)...

Ik maak je niet voor leugenaar uit (hoezo ik ben snel op m'n teentjes getrapt :o ), ik corrigeer je alleen ff, omdat ik denk dat je een vergissinkje maakt, door te zeggen dat het hier niet om een slip-on gaat, terwijl dat WEL het geval is.

Bij deze een plaatje van de uitlaat waar hij is gemonteerd aan de cilinderkop, zodat je dus kan zien dat het wel degelijk een compleet systeem is.

[afbeelding]

Dat 't een fokking compleet systeem is (iets wat ik ook wel zie, en wat ik direct geloof als jij vertelt dat dat zo is), heeft dus helemaal geen ene moer te maken met de aansluiting van je linkpijp op de demper (zijnde bolt-on of slip-on).

Vaak echter gaan complete systemen samen met een mooie slip-on, nèt als bij jou dus in dit geval. :)

Dus jouw prachtige fiets is voorzien van een mooi compleet Arrow-systeem mèt slip-on, deal? :)

Prachtig toch?

Kickje voor deze mooie bike! :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan