GSXR 1000 K8 of K9?

PatrickGSX

MF veteraan
17 mrt 2013
1.052
2
Lunteren
Hallo,

Mijn motor is vorige week helaas uitgebrand met de rest van mijn schuur, nu is hij gelukkig goed verzekerd, en kan ik een andere motor uit zoeken.

Nu heb ik op het oog een K8 en K9, wat is nu echt een verschil tussen die 2? wat is wijsheid, en zijn er merkbare verschillen aanwezig?

Wie kan mij hier eens wat meer over vertellen?

Mvg Patrick
 
Hallo,

Mijn motor is vorige week helaas uitgebrand met de rest van mijn schuur, nu is hij gelukkig goed verzekerd, en kan ik een andere motor uit zoeken.

Nu heb ik op het oog een K8 en K9, wat is nu echt een verschil tussen die 2? wat is wijsheid, en zijn er merkbare verschillen aanwezig?

Wie kan mij hier eens wat meer over vertellen?

Mvg Patrick


kan je beter hier vragen

Het GSX-R1000 Topic deel 17: Own The Racetrack
 
Ik heb spijtig genoeg mijn k8 ingeruild voor een L1.
Stockgewijs zijn de remmen gelijk, heeft de L1 iets meer grunt low, de front van de L1 boezemt mij minder vertrouwen in dan de K8,het eindschot van de K8 is iets spectaculairder dan het voorspelbare, smooth lineaire verloop van de L1, de ergonomie is totaal anders dan de k8: en dit is mijn grootste struikelblok. Dit is mijn eerste superbike(na R1 04,zx10r 06 ,gsxr k5 en k8) waar ik echt last heb met mijn polsen en rug na een ritje >60km.
Hopelijk ondergaat de L1 een serieuze transformatie na plaatsing van mijn full R77,mwr en FI tuner.
Advice;uitgebreid testen op voorhand
 
Terug
Bovenaan Onderaan