gsxr 1000 streetfighter

Mocht je erin geinteresseerd zijn,dan vermeld ik nog wel dat het om de kale hendels gaat.

De remcilinder en het koppelingsdeel wat op het stuur zit (hoe heet zoiets eigenlijk?) zitten er niet bij..........maar als het goed is heb je die toch al...

:)
 
Mocht je erin geinteresseerd zijn,dan vermeld ik nog wel dat het om de kale hendels gaat.

De remcilinder en het koppelingsdeel wat op het stuur zit (hoe heet zoiets eigenlijk?) zitten er niet bij..........maar als het goed is heb je die toch al...

:)

Ik dacht ook al... pazzo's zijn toch losse handels... ;)
 
100 euro.....

...maar aangezien ik ze het eerst aan yamyyamy aanbood wacht ik even af wat hij zegt,is wel zo netjes vind ik........
 
100 euro.....

...maar aangezien ik ze het eerst aan yamyyamy aanbood wacht ik even af wat hij zegt,is wel zo netjes vind ik........


ziet er netjes uit maar ze lijken eeeeerg kort of licht dat aan mij ?

maar denk toch dat ik nog door spaar voor de rizoma
die hebben de zelfde uitstraling als de spiegels die ik besteld heb

toch bedankt hoop dat je ze verkoopt ;)
 
ziet er netjes uit maar ze lijken eeeeerg kort of licht dat aan mij ?

maar denk toch dat ik nog door spaar voor de rizoma
die hebben de zelfde uitstraling als de spiegels die ik besteld heb

toch bedankt hoop dat je ze verkoopt ;)


Ik heb zelf de korte uitvoering ook en staat superrrrrrr, en voor dat bedrag koop je ze nergens.

Ik denk dat deze zeer snel verkocht gaan worden... ;)
 
4c4f1332a3b9dbf1b45d4e95eb58adea


Zelfs OMA is hier al aanwezig...

Dus tijd voor een UPDATE... :Y :Y :Y
 
kapje een beetje aangepast mooie strake lijn er over
komt later ook weer terug in voor spatbord

full

full

tank in de spuitplamuur en schuren maar

full
 
motor van mijn broer weer opgebouwd CBR900RR *D *D })
en ff proefritje gemaakt uiteraard *O* KOUD!!!!!!! HE!!! -O-

full
 
Laatst bewerkt:
Ja hoor, daar is Oma weer... _O- _O- _O-

4c4f1332a3b9dbf1b45d4e95eb58adea


De Motor-Forum OMA zegt: Dit is een oud onderwerp,
de laatste reactie was meer dan 14 dagen geleden!​

Dan halen we toch dit topic weer even naar boven...

Ik ben inmiddels bezig met het strak maken van de kuipdelen, welke gespoten dienen te gaan worden.

Zal straks of morgen even foto's plaatsen, als het ergens op gaat lijken.. ;) ;) ;)
 
en ten tweede voor de toegang van mijn motor ipv contactslot alleen diegene die de zelfde vingerafdruk hebben als mij kunnen er mee weg en nooit meer je sleutel kwijt raken (niet dat dat ooit gebeurt is)

Leuk idee!

Hoe ga je dat eigenlijk aansluiten? Een verbinding om de startmotor te laten draaien dat zal nog wel lukken maar hoe doe je dat met de eerste contactstand? Dus waarbij je de spanning op de motor zet?
 
Kuipje is " bijna " gereed, inmiddels nog een laatste finishing touch gegeven.

Naar mijn gevoel strak geworden en kan in de spuitplamuur...,

GroteFoto-IBYLMLWX.jpg


GroteFoto-ZGSHTZTI.jpg


De overige delen zijn ook bijna gereed en kunnen ook in de spuitplamuur, om vervolgens weer geschuurt te worden en dan kan het spuiten beginnen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan