gsxr 1000 streetfighter

Leuk idee!

Hoe ga je dat eigenlijk aansluiten? Een verbinding om de startmotor te laten draaien dat zal nog wel lukken maar hoe doe je dat met de eerste contactstand? Dus waarbij je de spanning op de motor zet?


dankje

de bedoeling is dat alleen het contact geschakeld word starten blijft met de knop op het stuur
het probleem is het vinger systeem een puls geeft van een aantal sec en niet kijkt of luistert of de motor loopt of niet dus moet met de hand helaas
 
Deze is ook vet met een z koplamp

LHF_5_001.jpg


kwam ik tegen op het turbo topic, ziet er strak uit.


waar heb jij dat z voorkantje eigenlijk vandaan, loop me suf te zoeken maar kan niets leuks vinden.
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd naar het eindresultaat, zal er erg goed uitzien denk ik...

hoe wel van die kuipjes op een fighter, ze moeten alleen niet te groot worden....
 
Deze is ook vet met een z koplamp

[afbeelding]

kwam ik tegen op het turbo topic, ziet er strak uit.


waar heb jij dat z voorkantje eigenlijk vandaan, loop me suf te zoeken maar kan niets leuks vinden.


ziet er mooi uit

ben er heeeeeel toevallig tegen aan gelopen op marktplaats maar toen was hij nog niet kompleet heb zelf de zij kantjes er nog nieuw bij moeten kopen was niet goedkoop -o-
 
Laatst bewerkt:
ziet er mooi uit

ben er heeeeeel toevallig tegen aan gelopen op marktplaats maar toen was hij nog niet kompleet heb zelf de zij kantjes er nog nieuw bij moeten kopen was niet goedkoop -o-


nee was er al bang voor B| , heb namelijk in me schetsen de zelfde voorkant omdat die gewoon vet is, maar zag prijzen, pffff, daar wordt je niet blij van.
Heb jij alleen het plastik met lamp of ook de beugel er van?, die zijn helemaal moeilijk te vinden.
 
nee was er al bang voor B| , heb namelijk in me schetsen de zelfde voorkant omdat die gewoon vet is, maar zag prijzen, pffff, daar wordt je niet blij van.
Heb jij alleen het plastik met lamp of ook de beugel er van?, die zijn helemaal moeilijk te vinden.


beugel heb ik zelf gemaakt van aluminium rond 8
zal morgen ff kijken voor foto

ik heb er nog wel aan zitten denken om een mal van te maken van de kap
maar weet ik nog niet valt niet mee denk ik
 
nou motor is eindelijk gespoten en gemonteerd, nog een paar kleine dingetjes en hij is klaar!
zal zo ff foto's plaatsen
 
Ziet er erg gelikt uit, mooi gespoten zo van de pic's te zien, ben benieuwd naar de kleine dingetjes, die maken de motor toch vaak af.
 
Ziet er zeer nice uit die paint job, vind alleen de achterkant wel erg ver omhoog steken...

ja lijkt zo hij staat nog op de brug denk dat het mee valt als hij op de grond staat
heb andere strippen voor de vering gebruikt heb nog andere lengtes ligen dus ga straks ff kijken als hij rijd hoe hij rijd dan kan ik hem zo verlagen
 
Ziet er goed uit!Lekker kleurtje ook. *O*
Die knalpot moet ander ja.......... :+

Gr.Gerard
 
ja das waar maar heb je nog een paar leuke sugesties
heb al us rond geken maar kan nog niks moois vinden


Persoonlijk zeg ik: ovale demper om alles binnen de breedte van je kont te houden.
En demper meer inlijn met je nieuwe sub-frame. al heb ik zo het vermoeden dat dit ff te stijl wordt voor je totale uitlaat design.

plaats is een foto van de motor op zijn wielen zonder de bokjes, en dan ook de uitlaat zijde.

Kunnen we ff met z'n alluh je motor afze..........ik bedoel opbouwende kritiek leveren :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan